פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מיאס! נושא התלונה:
מינביץ' אלכסנדר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב4/06/2008 אלכסנדר פנה לשירות הלקוחות על מנת לסיים את הקשר עם חברת יס לאלתר.
נציגת השירות הודיעה כי תוך 72 שעות יצור עימך קשר טכנאי בנוגע לאסיפת הציוד-ממיר ושלטים.
ב10/06/2008 פנתה חברת יאס לאלכסנדר על מנת להציע מבצע מחודש עם יס,אל אלכסנדר נענה בשלילה!
יום חמישי ה12/06/2008 חזרה אחראית מחוז השרון והודיעה כי ב1.07.2008
יגיע טכנאי אשר יאסוף את הציוד!
הבעיה היא ש1.7 זה בעוד חודש בעוד שביקשתי והבטיחו לי שהציוד יאוסף תוך 72 שעות עבודה מרגע בקשת הניתוק!
לא יתכן שלקחת ממני כסף אתם אף פעם לא שוכחים או מאחרים לקחת,אבל שאני רוצה לסיים את הקשר שלכם עימי אני צריך לחכות חודשים!
אני ככל הנראה נכנס לתהליכים משפטיים לא יתכן שעוגמת נפש הזאת תתאפשר במדינתינו,לא יתכן שאני צריך להיות מאולץ להיות בחברת יס.
תודה ויום טוב
עלבום,בזבוז זמן,כסף סוג הנזק :
ניתוק מידי ואסיפת מידית של הציוד על ידי טכנאי יאס! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים למר מינביץ' על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו.

Yes מציעה ללקוחותיה מספר חלונות זמן בעת בקשה לאיסוף ציוד.

ע"פ המידע אשר ברשותי, ביום 12.06.08 שוחח עם נציגנו מר מנוביץ' ותואם תאריך איסוף הציוד ליום 01.07.08.

ע"פ המידע אשר בידי, ביום 01.07.08 נאסף ציוד yes מביתו של מר מנוביץ' ובכך הופסקה ההתקשרות בין yes למר מנוביץ'.

הננו מקווים כי ביום מן הימים ישוב מר מנוביץ' להימנות על לקוחותיה של yes ולהינות מחוויה צפיית גדולה מהחיים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה