פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הסכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 26/5/2008 הגיע לביתי נציג מכירות של YES, מר דוד יחיא (קוד נציג 761), והציע לי להתחבר לשירותי הלווין של חב' YES כמפורט בהסכם המצ"ב (חבילת בסיס + 3 חבילות לבחירה, ממיר Yes Max, 5 ממירים רגילים ותשתית אינטרנט בעלות של 235 ₪).
2. הנציג התחייב כי כבר למחרת יאפשרו את הצפייה באמצעות הממירים הקיימים בביתי ובתאריך 28/5/2008 יספקו לי את ממיר Yes Max.
3. כשהתקשרתי אליו למחרת לברר מדוע לא פתחו לי את אפשרות הצפייה הוא טען שפנה לשירות הטכני עוד אתמול והסדיר את העניין לכן תמוה בעיניו הדבר. הוא הבטיח לברר ולחזור אלי.
4. מאז שיחה זו אבד הקשר עם נציג זה.
5. פניתי לשירות הלקוחות של YES מספר פעמים והם התכחשו לנציג וטענו שלא ידוע להם על החוזה הנדון.
6. לאחר כיותר משבוע התקשרתי שוב לטלפון שהסוכן השאיר לי וענה לי נציג אחר בשם אביב שטען שמר דוד יחיא כבר לא עובד ב- YES והוא יברר את נשוא פנייתי.
7. לאחר יום חזר אלי נציג העונה לשם אבי "ומתהדר" בתואר מנהל אזור והתכחש בתוקף להסכם הנמצא בידי וניסה להציע לי עסקה אחרת שעלותה גבוהה בהרבה מהעסקה עליה חתמתי. כמו כן התעקש בתוקף שהחברה כבר אינה מספקת שירותי תשתית אינטרנט וזאת למרות שקיבלתי הצעה בדוא"ל (מצ"ב) לשימור לקוחות קיימים.
8. כחברה המכבדת את עצמה ראוי כי תכבדו הן את עובדיכם והן את לקוחותיכם.
9. התנהלותכם במקרה זה רצופה בקלקולים ובחוסר יושר.
10. כולי תקווה כי תעצרו כאן את מחדליכם, תתעשתו ותעשו את הנדרש כדי לכבד את ההסכם.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 13.7.08, בהמשך לפנייתו של מר יעקב מיום ה- 12.6.08 בנושא תנאי
מבצע להצטרפות לחברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

ברצוני לציין כי ביום ה-12.6.08 התקבלה במשרדנו פנייה זהה ממר חבושה ועוד פנייה ביום ה-16.6.08 באותו נושא באמצעות משרד התקשורת ובאמצעות אמון הציבור.

פנייתו של מר חבושה נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 19.6.08, פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה
מפורטת ויסודית.

להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שהועברה במועד שלעיל:

” עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול נציג המכירות של חברתנו ומנהליו הישירים.

בהתאם למידע שבידי ביום 29.7.2002 חובר ביתך לשידורנו וממועד זה הנך לקוח פעיל של חברתנו.

החל מיום ה-20.5.07 היה מעודכן במינויך מבצע עבור שירותי צפייה ושירותי תשתית אינטרנט של חברת "בזק" לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים.

ביום ה- 16.4.08 פנית ל yes בברור בנושא מבצעים חדשים להמשך התקשרותך מולנו, ניתן מידע למבצעים שונים. לצערי העברת בקשתך לסיום ההתקשרות ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתך ב- 22.5.08.

במועד זה עם הגיע נציגנו בחרת שלא להשיב את הציוד שברשותך עקב אי הבנה בקשר לבעלות על הציוד.

שירותי הצפייה לרבות החיוב בגינם הוסרו ממינויך ביום ה-22.5.08.

באשר לבעלות על ציוד הקצה, ברצוני לצייi כי עם הצטרפותך הראשונית ל yes ביום ה- 29.7.2002 נרכשו על ידך שני ממירים בסך כולל של 1996 ש"ח ושולם דמי פיקדון לממיר שלישי בסך 302 ש"ח. אי לכך שני ממירים הנם בבעלותך ושאר הממירים הנם רכוש חברת yes.

במקביל לתהליך סיום ההתקשרות התקבלה בקשתך דרך אתר באינטרנט לחיבור ל yes כלקוח חדש.

פנה אליך נציגנו, מר דוד יחיא אשר עבד עבור חברת אליל 2000 משווקת מורשה של yes.

בשיחה מול מנהלו של מר יחיא אשר מעורה בסיפור המקרה צוין כי בעת שיחתך מול נציגנו ציינת כי אינך מחובר או צופה בשידורינו כשנה.

אי לכך בוצעה מכירה ע"י נציגנו, במהלך תהליך המכירה הוצע לך ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנוי ל yes במסגרת מבצע הכרות המיועד ללקוחות חדשים והועברו לידיך טופס ההצטרפות ונספח תנאי המבצע אשר אושרו על ידך או מי מטעמך .

כידוע, החברה מציעה מגוון מבצעים ללקוחותיה החדשים והותיקים כאחד. המבצעים השונים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. כל לקוח חדש המצטרף לשירותינו מקבל מבצע הכרות מוזל בשל היותו לקוח חדש, גם לך בעת הצטרפותך לחברתנו הוענק מבצע הכרות.

שיטת שיווק זו מקובלת בענפים רבים במשק כמו לדוגמא: רשתות סלולריות, עיתונים יומיים שירותי אינטרנט ועוד.

אבקש לציין כי מבצעים רבים מוצעים כיום ללקוחות חדשים המצטרפים לשירותי החברה וללקוחות קיימים. כל מבצע מכיל תנאים וחיובים שונים מצד הלקוח והחברה גם יחד. משכך, לא יהיה זה נכון לערוך השוואה בין המבצעים השונים אותם מציעה החברה.

נכון למועד מכתבי זה ישנם מבצעים רבים אטרקטיבים ומוזלים המשלבים חבילת צפייה רחבה ושירותי מכשיר ה-yesMax ומוצעים לכל לקוחותינו כולל לקוחות קיימים וותיקים.

באשר לפנייתך לגבי הבטחות נציג המכירות, במסגרת התקשרותך עם yes סוכם בינך לבין נציגנו על הצטרפות למבצע חדש ואטרקטיבי המיועד לעובדי או גימלאי חברת החשמל, להלן מבצע D5P, המבצע כולל את חבילת הבסיס, 2 או 3 חבילות צפייה לבחירה ו 2 חבילות ערוצים סיגמנטלים בשפות זרות במחיר חודשי מופחת בסך 215 ₪ * לתקופה מוגדרת בת 36 חודשים.

חבילת הצפייה אינה כוללת ערוצי פרימיום וערוצים ברשיון מיוחד.

בנוסף במסגרת מבצע זה הנך זכאי לקבל מכשיר YesMax ולהשתמש בשירותיו ללא תוספת תשלום לתקופת המבצע.

המבצע שלעיל כולל במחירו שימוש בממיר אחד רגיל ובמכשיר ה- YesMaxובגין ממיר שני ישנו חיוב חודשי בסך 5 ש"ח וכל ממיר נוסף בתוספת דמי שכירות חודשית בסך 14.81 ש"ח (במקרה שלך ממיר שלישי שולם כבר בפיקדון, ממיר רביעי וחמישי נרכשו על ידך והם בבעלותך וממיר שישי יוחלף עם מכשיר ה- yesMax בעלות חד פעמית לשרות בסך 139 ש"ח).

בהעתק נספח המבצע הנדון החתום ומאושר על ידך או מי מטעמך מפורטים תנאי המסלול .

באשר לפנייתך לגבי הבטחות נציג מכירות במסגרת התקשרות זו (בה הצהרת כי הנך לקוח חדש של yes) וטענתך להבטחות שונות או מנוגדות לתנאי המבצע, yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי התכנית ו/או בהסכם ההתקשרות, וכל הבטחה או שינוי אשר ניתנה בכתב יד או בעל פה ואינה מופיעה בתנאי התכנית ו/או ההסכם אין בה כדי לחייב את החברה.

בנושא מבצע לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק", לא נמצא כל תיעוד להצטרפות למבצע דרכנו לחיבור לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק", בהצטרפות לשרות זה על הלקוח לחתום על נספח מבצע. נספח זה אינו מצוי בין טפסי ההצטרפות אותם אישרת בחתימתך . (במידה ויש בידך אסמכתא כתובה להצטרפות למבצע לשירותי תשתית האינטרנט דרכנו נשמח לקבלה לידינו).

עד ליום ה-1.5.08 היו ב-yes מבצעים לחיבור תשתית אינטרנט של "בזק" דרכנו כאשר התשלום ל"בזק" התבצע על ידנו. החל מ-1.5.08 נציגינו מפנים את הלקוח לקבלת מידע על מבצעים של "בזק" לשרות זה כאשר ההתקשרות והתשלום מתבצע ישירות מול חברת "בזק" ואינו באחריותנו.

לאחר ביצוע המכירה, ניסה נציג המכירות לבצע תאום מול משרדינו לביצוע חיבורך לשירותינו וגילה כי הנך לקוח פעיל, קיים וותיק ב yes אי לכך ועל פי הנוהל בוטלה המכירה.

למרות האמור לעיל ולמרות שכאמור לעיל תהליך ההתקשרות לא היה תקין, באופן חריג ולפנים משורת הדין מתוך רצון להיטיב עמך ניאותה yes לאשר הסבת מינויך למבצע שלעיל (מבצע לשירותי צפייה בלבד) וזאת בכפוף להצגת תעודת עובד או גימלאי של חברת החשמל.

ניתן לשלוח צילום תעודה זו וכל מסמך אחר אשר מצוי בידך באמצעות הפקס הרשום מטה לידי הח"מ. "

בנושא מבצע לחיבור לתשתית האינטרנט דרכנו, מר חבושה צירף לפנייתו העתק נספח מבצע לחיבור לתשתית האינטרנט שנשלח אליו באמצעות המייל. הנספח לא אושר בחתימתו או בחתימת נציגנו ולא נשלח אלינו.

ברצוני להדגיש כי התנהלותו של מר חבושה מול נציגנו לא הייתה תקינה וזאת כאמור במכתבנו אליו המצ"ב לתגובתנו זו.

מבדיקה ברשומות המנוי, מר חבושה טופל ביום ה- 1.7.08 ע"י נציג בכיר משרות הלקוחות וסוכם מולו על הסבה למבצע החדש ותואם מולו מועד להתקנת מכשיר ה- yesMax בביתו.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה