פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היבתי טלוויזיה מחו"לץ הזמנתי יס. טכנאי הגיה ו לא הצליח לחבר אותה. אמר לי ש יש בעיה בכיוונים של טלוויזיה. קניתי גם כבל יקר ערך לפי המלצה של אותו טכנאי.היזמנתי שירות נוסף. גם לא הצליחו לחבר. לא ראיתי את יס אפילו יום אחד. ביקשתי ביטול של השירות. לא נקלת במערכתת גם בפעם שני והשלישי. אחרי טלונה קתובה לשירות לקוחות קיבלתי סוף-סוף ביטול אחרי כשבועיים. אבל כבר 3 חודשים מורידים ממני כסף בלי הסבר כלשהוא.שרות לקוחות בכל פניה שלי בנושעה כסף רק מפתיחים לחזור עלי וזה אפילו פעם אחת לא קרהץ פעם אחרונה הורידו מחשבון שלי 630 שח בסאיף שונות ואין לי מוסג על מה.אני ממשיך לשלם כי תשלומים הם בקרטיס אשראיץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק חיובים ולהחזיר כסף שכבר חוייבו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודים לכם על פנייתך בעניינו של מר בוריס.

בהמשך לפנייתך ולאחר בדיקה למול רשומות המנוי במערכת החברה, הוחלט לבצע החזר כספי למר טרייזר בגין החזר עלות ההטבה שחויב בyes בחשבונית גמר חשבון.

ההחזר יבוצע לאחר שמר טרייזר יפנה לחברתנו בציון אמצעי תשלום תקין להחזר כספי, מכוון שכרטיס האשראי שמעודכן בחברתנו הינו מבוטל.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה