פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט - עיסקת מירמה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/4/08 שוחחתי עם נציגת יס (מיכל) אשר שמעה כי בכוונתי לעבור לגלישה 8 מגה. מיכל הציגה בפני מבצע בעלות של 40 ש"ח בחודש חיוב בחשבונית יס + 110 ש"ח חיוב בבזק + ראוטר אלחוטי (יסופק ע"י בזק) למשך שנתיים. חיכינו מספר ימים ולא היה חיבור מהיר. לאחר זמן מה התלוננו בבזק כי אין גלישה מהירה, נציגי בזק בדקו ולא מצאו את הבעיה. רק ב- 16/6 בשיחה עם נציגת בזק (בטי) התברר כי לא ידענו שעלינו לפנות ל-012 כדי לממש בפועל את הגלישה. יס, כמי שמכרו לי את העסקה, לא מוכנים לקחת את האחריות למידע החסר שהנציגה לא האירה את עיני (לומר לי כי עלי לפנות ל-012 כדי להפעיל את התשתית בפועל).
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על החודשים בהם לא גלשתי 8 מגה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 13.7.07, בהמשך לפנייתה של הגב' אורלי בנושא תהליך שדרוג מהירות באינטרנט בהצטרפות למבצע חדש בחברת "בזק" אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתה.



מבדיקה ברשומות המנוי, ביום ה-16.4.08 התקבלה פנייתה של הגב' אלבו בחברתנו בברור לגבי אפשרות לשדרוג והצטרפות למבצע חדש עבור שירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" (במנוי היה מעודכן באותה עת מבצע לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" דרכנו למהירות של 1.5 מגה ללא מבצע לשירותי הגישה לאינטרנט ) .



ניתן מידע לגבי מבצעים והוסבר כי לא ניתן כבר לקבל את המבצע דרכנו בתשלום ל yes וההתקשרות מתבצעת ישירות מול חברת "בזק" במחיר מוזל עבור לקוחות yes.



לאחר קבלת המידע ביקשה הלקוחה להצטרף למבצע הכולל חיבור לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" במהירות 8 מגה בתשלום חודשי בסך 110 ש"ח (לא כולל תשלום לספק הגישה ובתשלום ישירות לחברת "בזק") לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים.



המבצע לחיבור תשתית אינטרנט של "בזק" ניתן באמצעותנו וללקוחות שלנו, אולם כל התקשרות באשר לחיבור בפועל, כל פרט טכני אחר והתשלום בגין השרות מתבצעת ע"י הלקוח ישירות מול חברת "בזק", ראה נספח תנאי מבצע "בזק" : " בכל נושא ו/או שאלה בקשר לתנאי מבצע זה עליך לפנות ישירות לחברת בזק בטלפון 1-800-800-199 " .



בכפוף לתנאי המבצע עבור שירותי האינטרנט וכחלק בלתי נפרד מתנאיו, yes מעבירה את ההזמנה עבור השרות לחברת "בזק" בטווח של 3 ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה וההתקשרות מול חברת "בזק" לקבלת המודם, התקנתו, וכל פרט טכני אחר לרבות שינוי במתכונת קו הטלפון בביתך או התקנת קו טלפון מתבצעת ע"י הלקוח ישירות מול חברת "בזק" ואינה באחריות yes.



באשר להתקשרות מול ספקית שירותי הגישה לאינטרנט, המבצעים שלנו הם עבור תשתית ל קו ADSL דרך חברת "בזק" בלבד, אין קשר לספקית שירותי הגישה לאינטרנט, קבלת שרות הגישה לאינטרנט הם באחריות הלקוח ולמול ספקית האינטרנט בלבד (כך גם היה במבצע הקודם אשר היה מעודכן ללקוחה טרם בקשתה לשינוי).



ישנן ספקיות שירותי גישה לאינטרנט הנותנות מבצעים מוזלים ללקוחות yes אולם כפי שציינתי ההתקשרות מתבצעת ישירות מול החברה ללא קשר אלינו וזאת לאחר הצטרפות דרכנו למבצע עבור תשתית האינטרנט.



נציגינו לעיתים מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מקשרים בינו לבין חברות המספקות שירותי גישה לאינטרנט ומיידעים בקשר למבצעים הקיימים אולם אין לנו כל מחויבות לעשות זאת.







לשרותך בכל עת,



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה