פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
לטין צפי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
העצמאות 10 כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לנציגי החברה ופניות הציבור של החברה מספר פעמים בפקס מסך הנציגים שדיברתי איתם מעל 10 חזר אלי נציג אחד והבטיח לחזור שוב אחרי שיבדוק את התלונה ומאז לא חזר, אני ממש מיואשת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה מיידית ופתרון מיידי לכל הנושאים שהעליתי... דחוף פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הלקוחה שלחה באותו היום 3 תלונות שונות באתרכם, כששתיים מהן בהפרש של 4 דקות אחת אחרי השנייה. תשובתנו מתייחסת גם לתלונה מס' 32049 ותלונה מס' 31459 .



ללקוחה יצא מכתב תשובה מסודר מאת yes ביום 13.7.08 , לאחר מספר שיחות, טופלו כל טענותיה, נשלח טכנאי לשביעות רצונה, בוצעו זיכויים לפנים משורת הדין, ובוצעו שינויים לתיקון המוצרים במנוי.



בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה