|
|
|
|
|
|
חיובים כפול של יס בגלל אי ניתוק מ HOT |
נושא התלונה: |
עובד איתן |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הטעיית צרכנים לגבי נוהל הנתקות מחברת HOT, התוצאה חיובים כפולים מחשבון הבנק, הרבה כאב ראש, ויכוחים והכי חשוב שחברת יס, בגלל רשלנותה לא דואגת להעביר את פניות הניתוקים לחברת HOT. ממש חוצפה, לאחר שגיליתי חיובים כפולים, ולאחר ויכוח עם יס הסתבר בכלל שהם לא העבירו בקשה לניתוק.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ענישה מחמירה על הקלות הבלתי נסבלת של רשלנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
לצערנו, חסרים פרטים בפניית הלקוח לצורך איתור המנוי המדובר.
על מנת שנוכל לטפל בפניית הלקוח בצורה עניינית, עליו לציין את כתובת המנוי.
בברכה
|
פתרון: |
|
|
|