פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדלי חברת יס ויחסה המזלזל בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נדון: חברת יס ומחדליה

1. ביום 27.05.08, התקשרה אלי נציגת יס והציעה לי עסקת המשך לשנה הבאה.

בניגוד למה שהיה עד כה, נאמר לי, כי מעתה התשלום עבור הגלישה באינטרנט ישולם

ישירות לחב' בזק שלא דרך חשבון המנוי של יס. המחיר יועלה מ-27 ש"ח לחודש לסך של 49 ש"ח לחודש. נאמר כי התשלום יועבר ישירות לבזק באמצעות חשבון הטלפון.

2. ניתן מחיר לגבי חבילת הערוצים, שבעצם לא שונה יחסית למחיר של השנה הקודמת.

3. בהמשך לשיחה, בקשתי לרכוש מפענח HD לטלוויזיה החדשה שרכשנו. נאמר לי כי עבור המפענח יהיה עלינו לשלם סך של 39 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים ובמהלך תקופה זו, אנו מחוייבים להישאר לקוחות של חברת יס.

בהמשך הדרך, הסתבר לנו כי יס עשו קופה על חשבוננו.

לגבי סעיף 1: הסתבר כי החוזה שלנו עם חברת יס אמור היה להסתיים ב-30.06.08 בתנאים מהם נהנינו עד לאותו יום. כלומר: הם ביצעו כאן "מחטף" ובדרך זו, הם העבירו לקופת בזק סך של כ-24 ש"ח. וזה לא שאני מתבכיין כאן על הפסד של 24 ש"ח. מדובר כאן בדבר עקרוני בהרבה.

א. במידה שהלקוח מפר את ההסכם שלו כלפי בזק במהלך תקופת שנת ההתחייבות שלו, עליו לשלם קנס בשל כך. פה באו נציגי "יס" וגרמו ללקוח לבטל ביודעין את ההסכם הקיים, כשהם מרוויחים עקב כך הפרש של חודש ויומיים.

ב. זה לא רק אני, שהפסדתי פה 24 ש"ח. ברור לחלוטין כי יס אימצה לעצמה דרך ובאותו אופן הם הרוויחו אלפי שקלים רבים בשל תמימותם של עוד לקוחות רבים, שאולי גם לא שמו לב לכך.
(והרי תשובת נציגת יס כולל השגיאות שלה): "בהמשך לפנייתך בנושע לתשתית גלישה ניתנה תגובה רשמית התשתית מסופקת על ידי חברת בזק ואין לנו אפשרות לשינוי המועדים בשיום הלקוח שכבר שויך" אבל מי גרם לשיוך זה שלא בתום לב???


ולגבי מפענח ה-HD...

ובכן, מדובר במפענח "חדיש" שנותן תמונה יפה מאד בערוצי ה-HD, שנכון להיום, הם מעטים מאד.

כמובן שמפענח זה אמור גם לתת מענה לכל התחנות הרגילות אותן הורגלנו לראות באמצעות המפענח הקודם שלנו. אלא ש.... מסתבר כי במפענח ה-HD, רואים את התחנות הרגילות באיכותנמוכה יותר מהתמונה המתקבלת ממפענח רגיל.

על תלונתי בנוגע לאיכות התמונה שמתקבלת במפענח החדש, נאמר לי כי "באשר למכשיר HD, הינו מכשיר חדשני, אנו ממשיכים לפעול באופן קבוע על מנת לפתח ולשפר. בזמן הקרוב ישנה הורדת גרסה כאשר לצורך שיפור." לכן, נשאלת השאלה מדוע מוכרת חברת יס מכשיר שעדיין עובדים על פיתוחו ושיפורו, לפני שהוצאה הגרסה לצורך שיפור.

ומי בכלל יכול להבטיח שהגרסה תצליח לשפר? אולי מדובר בכלל בבעיה של חומרה?

ומה השיבה לי הגברת מרינה סמוליאר ממחלקת פניות הציבור בנוגע לאיכות התמונה הירודה של המפענח? זו שאלה מעניינת והרי התשובה: "במידה ואינך מרוצה מהמכשיר, ניתן להחזיר לחברה ללא התחייבות במשך שבוע ימים. תשלום חד פעמי בגין איסוף ציוד הינו 99 ש"ח. ניתן לתאם מועד למול השירות."

נחמד? לא די בכך שההתקנה עלתה 150 ₪, הם גם רוצים דמי פירוק.

אז כדאי שידעו הלקוחות הפוטנציאליים:

1. אל תמהרו להיענות לנציגי המכירות, כי כל העסיקאות שהם מציעים זה חרטא, שתורמת רק להעשרת קופה של יס. ובכלל, לדעתי יש לבדוק האם מתיר החוק לחברה כלשהי לשנות תנאים לרעת הלקוח במהלך הסכם קיים. לדעתי מדובר בהפרה בוטה של החוק.

נכון שזה נעשה כביכול "בהסכמת הלקוח", אבל זו לבטח לא הייתה היוזמה של הלקוח ואילו הוא היה מודע לעניין, סביר כי לא היה ממהר לעשות זאת.

2. מי שיש לו טלוויזיה HD, כדאי שיחשוב פעמיים אם שווה לו לרכוש מפענח HD, כדי לראות מספר תחנות מצומם באיכות גבוהה, בו בזמן שהיא פוגע באיכות הצפייה של שאר התחנות, שהן בעצם רוב התחנות שהוא יראה בשנים הקרובות.

האם התחייבה נציגת יס לתת תאריך יעד בו תשתפר איכות התמונה בכל הערוצים?

הצחקתם אותי!!! לא ולא

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך בעניינו של מר משה.

לאחר בדיקה למול רשומות המנוי במערכת החברה , הוחלט כמחווה שירותית לבצע זיכוי בגין הפרשי חיוב עבור שירותי הגלישה , וזה עקב שיוך למבצע תשתית בחברת בזק טרם סיום המבצע בyes.

באשר לממיר HD, מר פרנס פנה לחברתנו והוחזרה תגובה כי אושר לבצע החזרת הממיר ללא כל התחייבות (בהתאם לתנאי המבצע).

כאשר שירות הגעת טכנאי לבית הלקוח לצורך איסוף כרוך בתשלום על סך 99 ש"ח.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה