פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק מיס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שלוש שנים של היותי מנוי של יס טלויזיה בלוין החלטתי להתנתק.
חיכיתי לתאריך בו מסתיימת תקופת ההתחיבות שפגה בשלישי ביולי. הודעתי לנציגי יס על רצוני להתנתק מבעוד מועד ונאמר לי שכל שעלי לעשות הוא לפקסס טופס החשכה ביום בו תמה תקופת ההתחייבות
טוב, שמח ומאושר פיקססתי על הבוקר את טופס ההחשכה למספר שנאמר והתקשרתי לברר שאכן קיבלו את הפקס, נציגת השירות אמרה שהטופס יגיע רק בערב בשל ריבוי פקסים ואז אנותק מהשירות.
למחרת ראיתי כי לא נותקתי, התקשרתי שוב פעם ,ועידו, נציג השירות אמר לי שלטופס לוקח 24 וארבע שעות להגיע ולאחר מכן לוקח עוד 48 שעות עד הניתק ומאחר ויום שישי היום הוא לא יכול אפילו לבדוק אם קיבלו את הפקס. והניתוק, באם הוא יתבצע יקרה רק ביום ראשון במקרה הטוב, מה שאומר שעלי להמשיך ולשלם על התקופה בה אינני מעוניין לצפות בכלל בטלויזיה!! זאת פשוט שערורה!!
עשיתי את כל השלבים אשר דרשו ממניכולל פיקסוס כולל טופס ההחשכה (דבר תמוהה- בשביל להוסיף ערוצים כל שצריך הוא מספר ת.ז. ואשראי ובשביל להתנתק יש לשלוח טופס ולעבור מדורי בירוקרטיה).
כספי סוג הנזק :
ביטול תשלום על תקופת עיכוב הניתוק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מדים למר שפירא על פנייתו.

ע"פ רשומות המנוי, ב29.06.08 פנה מר שפירא בבקשה להפסיק את ההתקשרות עם yes.

ביום 06.07.08 התקבל במשרדינו טופס החשכת ערוצים, חתום ע"י מר שפירא.

ע"פ האמור לעיל ולפנים משורת הדין, יזוכה מר שפירא בעבור החיוב בגין ימי הצפייה בין הימים 29.06.08 ועד 06.07.08.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה