פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי .מילה זו לא מילה ..אבל מדברים יפה בטלפון .באמת נחמד . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני גר בחולון .בבית אימי ארעו 4 תקלות טכניות בתוך שבועיים .פעמיים בימי שישי .
התקשרתי היום(שישי) בשעה 18 :45 לחברת יס אך לא היה להם טכנאי לשלוח לתקן את
התקלה .זה קרה גם ביום שישי שעבר .גם אז לא היה טכנאי .
בסך הכל ארבע תקלות טכניות בשבועיים .
אצלי בבית גם היתה תקלה .משהו בחיישן שעל הגג.התקשרתי השבוע בשעה 3 לחברה .הבטיחו לי שבין שעה 5 ל 7 אחהצ יגיע טכנאי .טכנאי לא הגיע .בשעה שבע התקשרו מיס להודיע שעד שבע ורבע טכנאי יגיע .טכנאי לא הגיע .לאחר שהרמתי צרחות אימים בטלפון הגיע טכנאי בשעה רבע לשמונה .ממחלקת שימור לקוחות של חברת יס (אחרי שצרחתי שאני לא מוכן שיעשו ממני צחוק)
הבטיחו לפצות אותי .דברתי שם עם איזה בחורה .היא אמרה לי מחר על הבוקר אני אתקשר אליך .כמובן שאף אחד לא התקשר .
שרות מגעיל .פשוט עלבון .מבטיחים ולא מקיימים .עושים צחוק מהלקוח .
עלבון סוג הנזק :
במקום לומר " מצטערים לשמוע שאתה כועס " .פשוט תנו שרות !!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 13.7.08, בהמשך לפנייתו של מר שלומי בנושא עיכוב הגעת טכנאי שרות אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפנייתו.



yes עושה כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד. צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר מרקוביץ בפנייתו ועל אי הנוחות עקב תקלת הצפייה.



אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות האחראים על המערך הטכני בחברתנו.



מבדיקה ברשומות המנוי, עם קבלת פנייתו של מר מרקוביץ ביום ה- 30.6.08 בשעה 15:50 תואם טכנאי להגעה באותו יום בשעות אחה"צ בין 17:00 ל 19:00, לצערי במועד זה חל איחור בהגעת טכנאי השרות לביתו מסיבות שאינן תלויות בו היות ונוצר עיכוב במהלך קריאת השרות שקדמה לזו שלו, בביתו של לקוח אחר .



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה