פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת יס (טלוויזיה בלווין) – הפרת הסכם והתנהלות שקרית של נציגי מכירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
1.בתאריך 22/06/2008 פניתי למוקד המכירות הטלפוני של חברת יס טלוויזיה בלווין. דיברתי עם נציג מכירות בשם אלעד שבח.
2. לאור בקשתי להצטרף לחברה עם התחייבות קצרה ככל האפשר, הנציג הציע עסקה הכוללת חיבור לחבילת ערוצי הבסיס + 4 חבילות נוספות, בעלות חודשית של 219 ₪ למשך 12 חודשים. אם זאת, הנציג הציע כי אצטרף לעסקה הכוללת חיבור לחבילת ערוצי הבסיס + כל שאר חבילות הערוצים, בעלות חודשית זהה (219 ₪) למשך 24 חודשים.
3. מכיוון שלא רציתי להתחייב לתקופה כזו ארוכה, הנציג הבטיח כי אוכל בתוך 14 ימים לשנות את העסקה להתחייבות ל 12 חודשים באותו מחיר. מכיוון שידעתי כי רבים הסיכויים שארצה לעשות זאת, ביקשתי שיחזור על ההצעה מספר פעמים, כולל באזני ארוסתי שהצטרפה לשיחה.
4. הנציג שלח אלי את חוזה העסקה לכתובת הדואר האלקטרוני שלי. מכיוון שלא צוינה שם האפשרות לשנות את העסקה לעסקה אחרת עם התחייבות קצרה יותר, התקשרתי אל הנציג אל מספר הטלפון הישיר שלו, וזה טען כי האפשרות לביטול קיימת לכל לקוח של החברה בתוך 14 ימים מרגע ההתחברות ואין צורך לכתוב אותה במפורש בחוזה.
5. באותו יום, ה 22/06/2008 חתמתי על החוזה שנשלח אלי.
6. לאחר 9 ימים, בתאריך ה 01/07/2008, התקשרתי למוקד הטלפוני של חברת יס וביקשתי לשנות העסקה להתחייבות ל-12 חודשים עבור חבילת בסיס+4 חבילות במחיר 219 ₪ לחודש כפי שהובטח לי בעת ההתחברות.
7. במשך הימים שלאחר מכן דנתי בבקשה עם נציגת לקוחות של החברה בשם הודיה. בתאריך ה 06/07/2008, החזירה לי הנציגה תשובה כי לטענת אלעד שבח לא הובטחה לי היכולת לשנות את העסקה והוצע לי מבצע חדש עם התחייבות ל 24 חודשים.
כשבקשתי שהחברה תאזין לשיחות המוקלטות ביני לבין נציג המכירות אלעד שבח על מנת לבדוק אם אכן הייתה התחייבות מצידו, נעניתי בתשובה המוזרה והנוחה לחברה כי השיחות נמחקות לאחר 10 ימים.
8. הבהרתי לנציגה כי ההתחייבות ל-24 חודשים שמוצעת לי כתחליף הינה מוצר שאינני מעוניין בו. מבחינתי מדובר בהפרה בוטה של החוזה מצד החברה ובהתנהלות לא הגונה ושקרית של נציגי המכירות.
עלבון סוג הנזק :
ביטול העסקה כולה ואו העברתי לעסקה הכוללת 4 חבילות ערוצים עם התחייבות ל 12 חודשים בעלות חודשית של 219 ש"ח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה