פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ופגיעה כספית!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על התנהלות נציגי חברת הלווין YES:
לאחר שעברתי לבית הורי , המחוברים ל-YES , ביקשתי להתנתק. נציגי שירות הלקוחות , כולל קשרי לקוחות ומנהלים בדרגה זו או אחרת , אמרו לי לחפש אדם שייקח את הממיר , וברגע שתועבר לו הבעלות , לא אשלם דמי יציאה.
לאחר חיפושים רבים, והבטחות מצד נציגי קשרי הלקוחות של YES , בראשם נציג בשם אביעד , שאמר שברגע שאמצא אדם שיסכים לקחת ממני את הממיר, הוא יקבל את כל ההטבות של לקוח חדש,ואני יוכל לצאת מהחוזה.
מצאתי אדם שהסכים לקבל את המכשיר , אך ההעברה טורפדה , מכיוון שהוא לא קיבל מאומה ממה שהציע לו סוכן המכירות של החברה. ביקשתי שמנהל בכיר יחזור אליי ויסביר לי מדוע החברה מטרפדת את ההעברה לאדם אחר. היום
ה-07-07-2008 , בשעה 14:37 חזר אליי מנהל איזור של החברה.

לאחר שיחה עם אותו מנהל איזור, יצא לי הרושם שברגע שביקשתי להתנתק עקב מעבר לבית הוריי, אף שהם מנויים שנים בחברת YES , החברה מתנערת מהבטחות נציגיה בשבוע האחרון, לכך שכאשר אמצא אדם המעוניין להתחבר ל-YES , לא אשלם דמי יציאה. גם מנהל האזור ניסה לברר על העברת הבעלות , עד שברגע מסוים הוא חזר בו בקיצוניות וטען שאין באפשרותי להעביר בעלות , אלא לשלם את דמי היציאה במלואם ברגע שאני מתנתק.
לא זכור לי שחתמתי בכלל על חוזה שבו אני מחויב לחברה , ושאין אפשרות להעביר בעלות לאדם אחר , ועדיין מצאתי אדם אשר היה מוכן לקבל את המכשירים אשר ברשותי , והחברה טרפדה את ההעברה!!!
האם זה הגיוני שנציגים רבים של החברה גרמו לי להתרוצץ ולחפש אדם שאוכל להעביר את המכשיר לבעלותו, וברגע אחד מגיע מנהל בכיר בחברה ומחליט שאין באפשרותי לבצע זאת?! (מדובר על לפחות שבעה נציגים שאמרו לי שאני יכול להעביר בעלות ולא לשלם דמי יציאה!!!! )

אני מוחה בתוקף על ההחלטה השרירותית שביצע המנהל , זה לא מוסיף נקודות לחברת YES , לא אצלי ולא אצל משפחתי .


עוגמת נפש סוג הנזק :
שחברת YES תעמוד מאחורי ההבטחות של נציגיה ומנהליה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר דלאל על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו.

בהמשך לפנייתך ולאחר בדיקה , ביום 08.07.08 מר דלאל פנה לחברתנו באמצעות מכתב בפנייה זהה. כאשר הוחזרה תגובה , הוסבר תנאי המבצע אליו הצטרף הלקוח ביום 09.04.08 . צוין כי בהתאם לתנאי המבצע במידה ומתנתק משירותנו לפני תום תקופת המבצע חשבונו יחויב בגין החזר עלות ההטבה בהתאם לתנאי המבצע.

כמו כן צוין כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת,לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.



באשר לנושא העברת בעלות, לבקשת הלקוח נציגנו שוחחו עם מר דודי ביום 06.07.08 ובמעמד השיחה התקבל סירוב להעברת בעלות למנוי yes.

אנו מודים לך שוב על פנייתך.

אשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה