פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא... נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני נגמרה לנו ההתחייבות לחברת ייס, למזלנו הרב נזכרנו שתם החוזה והתקשרנו לקבל פרטים על מבצע חדש. מאחר והמחיר היה גבוה מהחברה המתחרה בקשנו לסיים את ההתקשרות עם ייס, נשלחנו חיש מהר למחלקת שימור הלקוחות ולהפתעתנו הרבה נציגה שאת שמה לא נזכיר מצוות זאב שהייתה חצופה מספיק הרימה את קולה ושמה קץ לשיחה ע"י ניתוק משפיל!!! חזרנו ודיברנו עם נציגה נוספת מהשרות שהבטיחה לנו מבצע חדש אטרקטיבי הכולל מכשיר ייס מקס...עבור התענוג אנו נאלצים להיפרד מ235 שקלים בחודש בנוסף הבטיחה לנו הנציגה קיזוז מחירים ממה ששילמנו בעת סיום ההתחייבות הקודמת והבטיחה שבשבוע הבא יגיע נציג להתקין את המכשיר...מיותר לציין שהשבוע חלף אך אין זכר למכשיר או לנציג?! חזרנו לדבר עם נציג שהסביר שהכוונה הייתה ליום המיוחל בעוד שבועיים...ללא התנצלות על הטעות או עוגמת הנפש שנגרמה עקב חיסור יום עבודה...הזמן עבר והיום המאושר כמעט בא..אך יום לפני שהמכשיר מגיע, מקדימה שיחה מנציג חדש שמבקש לדחות את מועד ההתקנה לעוד כ 3 שבועות נוספים... בסה"כ 5 שבועות במספר??!! חזרנו לדבר עם נציג למחרת לברר שלא נשלם את מלוא הסכום כי אין מכשיר ואין "מקס" ומה שנאמר שעד שהמכשיר מגיעה נאלץ להיפרד מ 268 ש"ח וללא הקיזוז שהובטח(ממתי משלמים יותר כשאין מכשיר,הרי גם אם אין מכשיר אז יותר הגיוני לפחות לשלם את המחיר שסוכם ולא לגבות מחיר יותר יקר ללא כל הודעה?!) מאחר וכבר דיברנו עם ראש צוות לא נחמד במיוחד ששמו כבר צויין ביקשנו לדבר עם מנהל מעל, הובטח שתוך כ 24 שעות יחזור מנהל המוקד ויתקשר בכבודו ובעצמו איתנו, מיותר לציין שעברו הרבה יותר מ24 שעות ואיש לא חייג...
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
פיצוי על הבטחות שווא,הפסד יום עבודה,המתנה מעבר לכל זמן סביר,קיזוז למחיר כמו שהובטח וקבלת מכשיר "מקס" בזמן סביר.. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 13.7.08. בהמשך לפנייתו של מר ניקולס בנושא התקנת מקס והפרשי מחיר, אבקש להשיב בנושא.



פנייתו של מר אלרהנד טופלה טלפונית בשירות הלקוחות. תואמה התקנת המקס ובוצע זיכוי לגבי הפרש מחיר בין המבצעים השונים.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה