פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפאת מנוי נושא התלונה:
חבויניצקי אלה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלם רב,
בחודש 02/2008 נוצר לי חוב עבור חברת יס וכתוצאה מכך ניתקו אות משרותי טלויזיה. בתאריך 10/03/08 שילמתי את החוב דרך נציג של יס בטלפון וכן ביקשתי לבצע ניתוק מוחלט. הנציג בירר את סיבת הניתוק והסברתי שהסיבה היא מחירים גבוהים. הוא הציע לי בצע הפקאת מנוי לתקופה של 3 חודשים ללא כל תשלום. הסכמתי לכך. עד לחודש יוני מדי שבוע בדקתי שבטעות לא חיברו אותי כי לא זכרתי בדיוק את התאריך עד אליו המנוי מוקפא וזה היה כך. בתאריך 8/06/08 הופיע ערוצים בודדים ומייד פנינו למוקד שירות לקוחות כדי שיצקו אותנו כי ברצוננו בכל אופן להתנתק סופית. הניתוק בוע מיידית. כעבור כמה ימים פנה אליי נציג שירות לקוחות של יס והציע לנו מבצע שאכן היה מתאים לנו. החלטנו לחזור. בשלב זה חיברו אותנו לחבילה בסיסית בטענה שכל הערוצים יופיעו תוך 72 שעות. לאחר 72 שעות כלום לא התעדכן ובתקשרותי ליס קיבלתי תשובה שבתקופה שהייתי בהקפאה בכלל לא היה מוקפא המנוי אלא נותק עקב אי תשלום וישנו חוב של 129 ש"ח עבור 3 חודשים עבור אחזקת ממירים. הסברתי לנציג מח' כספים כי הובטח לי הדבר ללא כל תשלום והקפאה ולא ניתוק כי את החבו שילמתי במלואו עוד במרץ. לאחר התיעצויות עם אחראי חזרה אליי הנציגה עם הצעה לשלם סכום זה ולקבל מהם 10 סרטים חינם. הסברתי שזה לא מה שאני רוצה. ושוב לאחר התיעצויות רבו וכ-20 דקות התנה קיבלתי תשובה כי הסכום ימחק ואני נכון לעת התחברות מחדש לא חייבת כלום לחברה.
בסוף יוני הוצג חיוב בכרטיס אשראי של 364 ש"ח. עד היום לא קיבלתי תשובה על מה החיוב. אחד הנציגים טוען שסכום מכיל זיכוי של לא 129 ש"חת אלא 180 שח. לבקשתי לקבל פירוט של זיכוי וחיובים מקבלת תשובות לא ברורות. ממה שהצלחתי בכל אופן להבין כי חייבו אותי
1. בגן ציוד מרץ 44 ש"ח - שחויב בכרטיס בחודש 03/2008 ולא שמתי לב לכך
2. ציוד אפריל 68 ש"ח
3. תוכן וציוד מאי 294 ש"ח
כאשר ביקשתי להבין למה על מאי חויבתי 294 ש"ח וממה זה מורכב קיבלתי תשובה שהנציג בכיר(לטענתו) בשם עוז ( ללא משפחה כי לא הסכים לתת לי את זה ) לא מוכן לתת לי פירוט כי לא יודע איך לעשות זאת ולבקשתי לדבר עם נציג יותר בכיר שיצליח לענות לי על כך אמר כי אין נציג יותר בכיר ממנו. ובעצם יותר בכיר זה רק המנכ"ל.
אני בשוק. איך לקבל את הכספי חזרה???
כספי סוג הנזק :
איך לקבל את כספיי חזרה? פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של גברת אלה.



ראשית צר לנו על החלטת גברת חבויניצקי להפסיק את התקשרותה עם חברתנו.



לאחר בדיקה למול רשומות המנוי במערכת החברה, הלקוחה פנתה אלינו באופן ישיר באמצעות אתר אינטרנט, כאשר הוחזרה תשובה עם פירוט החיובים לבקשתה.



מעבר לכך לבקשת הלקוח בוצעה החשכת צפייה במנוייה והפסקת החיוב החל מיום 03.07.08.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה