פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יצירת התחייבות שקרית נושא התלונה:
אלדן שני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמנו ליס לפני כשנה (יולי 07) בהתחייבות לשנה בתשלום בסיס 199 ש"ח פלוס ערוץ אנימל פלנט 5 ש"ח. עברנו דירה לקראת תום תקופת ההתחייבות- כשלושה חודשים לפני תום תקופת ההתחייבות ונאמר לנו כי עלינו לשלם כ 50 ש"ח עבור המעבר ולכך הסכמנו. הכל היה טוב ויפה. חברתי, שעל שמה המנוי , נסעה לחו"ל לתקופה של חודש וכעת משחזרה נדהמה לגלות כי חוייבנו החל מחודש העברת הדירה בעשרה שקלים יותר בכל חודש , לתקופה של שלושה חודשים. התקשרנו ליס וגילינו בשורה מעניינת- לטענתם, התחייבנו לשנתיים נוספות ביס. המומים היינו וזאת משום שהחודש, חודש יולי 08 אנו נוסעים לאטליה לתקופת לימודים בת 4 שנים לפחות.
הסברנו לכל נציג אפשרי שלא היה ולא נברא - לא התחייבנו לשום תקופה נוספת מלבד ההתחייבות המקורית- כי איך ונתחייב אם אנו טסים לאטליה ללימודים? דבר נוסף הוא שאנו משלמים יותר ולא קבלנו שם תמורה נוספת. שיא החוצפה הגיע כאשר נציגת יס מתקשרת אליי
ומציעה לפתור את הבעיה על ידי כך שאני אמצא מישהו שיחליף אותי לתקופת ההתחייבות. אמרתי כי לא זאת שלא אמצא אחד שכזה אלא אדאג כי כל חבר או מכר לא יתקרב לחברת יס.
הודענו לחברת האשראי על כך והם החלו בהליך של הכחשת עסקה- אך הנושא הוא חמור משום שהחברה שמה מילים בפי הלקוח על דברים שלא היו ולא נבראו.אין פה שום הגיון
-1. אני עוזב את הארץ ללימודים אז אתחייב ואסתכן בקנס?
2. לטענתם אני (שני) ולא חברתי (טטיאנה) הוא זה שאישר את ההתחייבות לעוד שנתיים שעה שהיא זו בעלת הכרטיס ממנו מבוצע התשלום. האם היו מסכימים לאפשר לי לבטל את המנוי ביס בשמה על אותו רעיון?
3. לא קבלנו בעבור העשרה שקלים החדשים הנוספים שהחלו להגבות שום דבר - אז למה שיהיה לנו צורך בכך?
4. מה יאמר על לקוחות זקנים ומבוגרים שלא שמים לב לכך ששמים בפיהם מילים והתחייבויות?
כספי סוג הנזק :
לא לשקר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של גברת אלדן.

לאחר בדיקה למול מערכת החברה , בהתאם לפרטים שצוינו על ידי גברת אלדן שני לא נמצא מנוי פעיל בYES.

על מנת שנוכל לטפל בפנייה ,גברת אלדן מוזמנת לפנות בציון פרטים אישיים של בעל המנוי בyes.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה