פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין יציאה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קירית שמונה כתובת:
תיאור הבעיה:
אין כוח לדבר עם נצגי יס.
אנשים על תעשו תעות על תתחברו ליס!!!
עם כל היתחייבות הם קושרים אותנו חזק ואין יציאה מזה.
אני פנסיונרת שכל פעם מצלחים לעבוד עלי.
הפעם חברת יס קשרה אותי עם חבלים .
קשה לתאר את כל המעלך.
גביות גבוות ללא שום קשר למשה בחוזה.
בטלפון אומרים אחד,בפועל משהו אחר.
למה??? למה קשה להגיד אמת? למה?
אנחנו סה"כ אנשים!
אתם לא משקרים! אתם לא אומרים הכל!!! וזה השורש של הבעיה,אחרי מזקים או נותנים ארוץ לשלושה חודשים חינם בישביל שניסתום! בתענה שהיה טעות ושאנחנו מצטערים שנציג לא הסביר לכם!למה?
למה שאתם אושים טעויות אנחנו לא יכולים להתנתק? למה שאנחנו עושים טעויות גם לא יכולים כלום?
גם בבקשת להפסקה זמנית של שירותים על הממרים אני ענדיין משלם,אבל זמן ההפסקה לא כלול בזמן החוזה!למה?חוזה נעצר?אז תקחו בנתיים ממרים,לאאא.!
אין אפשרות!
מספיק,אין כוח...
מציע להחליף שם ל NO
בת 72
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא חיוב פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך בעניינה של גברת בן משה.



לאחר בדיקה למול רשומות המנוי במערכת החברה כל החיובים בגין שירותי חברת yes נמצאו תקינים.

מעבר לכך, ביום 07.07.08 בנה של גברת בן משה פנה לשירות הלקוחות של חברתנו בבקשה להקפאת השירותים עקב סיבות אישיות.



ביום 08.07.08 התקבל טופס הקפאה חתום על ידי הלקוחה, והמנוי הוקפא לתקופה בת 4 חודשים עד ליום 09.11.08.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה