חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום ה-13.7.08, בהמשך לפניית של מר טימור בנושא חיוב בגין צפייה בערוץ הבריאות אבקש להשיב בנושא.
בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.
חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים, בהתאם למידע שבידי, ביום 18.3.2007 שוחח מר פלג או מי מטעמו עם נציגתנו הגב' מהווש ברוך וביקש לקבל מידע על מבצעים חדשים הקיימים בחברה, ניתן לו הסבר בגין המבצעים והחבילות הקיימות בחברה.
לאחר שיחה זו, לרבות הסבר על תנאי המבצע, בחירת חבילות חדשות על ידו הוסב המנוי למסלול החדש, להלן, תכנית אישית OGB בתאריך ה 18.3.2007, בנוסף בשיחה זו מול נציגתנו הוצע רכישת צפייה בתוכן נוסף במחיר מוזל עם אפשרות בחירה בין ערוץ מיוזיק סלקט בעלות חודשית בסך 7 ש"ח לתקופת המבצע או ערוץ הבריאות בעלות חודשית בסך 9.90 ש"ח לתקופה בת שנה ואח"כ בחיוב חודשי על פי מחיר בסך 16.90 ש"ח. מר פלג בחר בערוץ הבריאות והערוץ עודכן לצפייה לרבות חיוב בגין צפייה זו עד להסרת הערוץ לבקשת המנוי ביום ה-8.7.08..
חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.
באשר לנושא הקלטות שיחות, אבקש להביא לידיעתך, כי מרבית השיחות בין נציגינו, ללקוחות הפונים אל מוקדי השרות השונים, אינן מוקלטות דרך קבע. מעטות מן השיחות אכן מוקלטות, לשימוש פנימי, למטרות לימוד ושיפור השירות בלבד, ולעולם לא למטרות תיעוד, אך גם הקלטות אלו אינן נשמרות לטווח ארוך ומושמדות לאחר מספר ימים.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|