|
|
|
|
|
|
הונאת לקוח - משלב נציג המכירות ועד הגביה |
נושא התלונה: |
צעידי רז |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נציגת מכירות מכרה לי חבילת טלוויזיה (300 ש"ח בחודש)שלא עמדה בשלב היישום בפועל(המתקין לא סיפק את כל הממירים), ביקשתי להיתנתק מיידית ,נותקתי לאחר חודש וחוייבתי בתשלום עבור חודשיים - 507 ש"ח בחודש ראשון ו- 655 ש"ח בחודש אחריו.
יש להיזהר מנציגי המכירות , הם לא אמינים!!!!!!!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הלקוח התחבר ליס בכפוף לתנאי ההצטרפות ובכפוף לתנאי מבצע מסוים. כשהסתבר לנו שהלקוח דורש דברים בניגוד לתנאים עליהם חתם, לא אושרה בקשתו. מאחר ובקשתו לא אושרה, ביקש להתנתק. הניתוק בוצע והלקוח חויב בהתאם לתנאים עליהם חתם.
בברכה yes
|
פתרון: |
|
|
|