פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה גדולה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מאוכזבת מהשירות שלכם החוב שלי בסך הכל 149 שח ונציד שירות ניתק אותי
וביקש ממני תלשום לשלושה חודשים מראש בסכך הכל 900 שח
הנציג שלכם עונה בשם דניאל לא נחמד בקשתי ממנו לא לנתק אותי
ואף דרשתי לדבר עם המנהל של החברה הוא סירב שם אתי בהמתנה
על הקו כיאלו העביר אותי למנהל היחס היה פוגע מאוד מצד דניאל משרות הלקוחות
עוד לא סיימנו תחודש וכבר ניתק אותי מאוד מצער אותי שיש בחברה שלכם אנשים רעים אטומים שלא מבינים מצב כללה וחבל
דניאל שם עלי פשוט עיין נהנה לנתק אותי כיאילו אני מתחמקת מתשלומים זה מאוד לא יפה שואנת אותכם

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 20.7.08, בהמשך לפנייתה של הגב' רותי.

בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' שרביט למול הגורמים הרלוונטיים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



החל מחודש מאי 2008 היו בעיות גביה במנוי הנדון והוראת הקבע אשר הייתה מעודכנת כאמצעי התשלום במנוי לא כובדה לסירוגין על ידי הבנק. החל מחודש זה ועד למועד זה פנו נציגינו מספר רב של פעמים אל הגב' שרביט או מי מטעמה להסדרת תשלומים שוטפים ואמצעי תשלום תקין למנוי.



חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.



במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.



אבקש לציין כי הדרך לתשלום באמצעות שוברים או במזומן אינה הדרך המקובלת בחברתנו אלא כאמצעי זמני בלבד, אפשרות זו ניתנה לגב' שרביט לפנים משורת הדין.



על הלקוח , בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי.



ביום ה- 13.6.08 בשיחה מול נציגנו הובא לידיעתה של הגב' שרביט כי באם לא יסדירו אמצעי תשלום תקין למנויו עד ליום ה- 15.6.08 יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי. אמצעי התשלום לא עודכן ושירותי הצפייה הוסרו במועד זה.

ביום ה- 18.6.08 טענה הגב' שרביט או מי מטעמה כי שילמו את החוב שהצטבר ושלחו הוראת קבע לחיוב. כיוון שהדבר טרם התעדכן במערכות yes הוחלט להעלות שוב את שירותי הצפייה.

ביום ה- 10.7.08 וביום ה 13.7.08 שוחחו נציגנו עם הגב' שרביט ושוב הוסבר כי טרם עודכן אמצעי תשלום תקין במינוי ועל כן, במידה ולא יעודכן עד ליום ה- 14.7.08- יוסרו שירותי הצפייה בשנית וכך נעשה.



תלונת הגב' שרביט לגבי יחס הנציג דניאל הועברה לידיעת מנהליו האישיים לבדיקתם וטיפולם.



יש לציין כי עד למועד זה לא עודכן על ידי הגב' שרביט אמצעי תשלום תקין במערכות החברה ולא שולם יתרת החוב למינויה.





אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה