פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת קנס עקב ניתוק של יס שבועיים לפני סיום המבצע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על השרות,והאי נעימות שנגרמו לי בשירות הלקוחות של יס.
אני התקשרתי לשרות הלקוחות בחודש מאי בכדי לבדוק אם יש מבצע חדש ואטרקטיבי שמתאים לי כי ב-23/06 היה צריך להיגמר התוכנית שבה הייתי.ההצעה לא נראתה לי ולכן לקראת סוף חודש מאי החלטתי להתנתק מהכבלים ולא מהאינטרנט ופניתי לשרות הלקוחות של יס. ענתה לי נציגה בשם דור שאמרה שאין בעיה אני ישלח מישהו שינתק לך את הכבלים אבל זה יהיה בתאריך ה-04/06 כשבועיים לפני סיום המבצע שלי, אני אמרתי לה לא לפני כי אני יכולה לקבל קנס עדיף אחרי התאריך של סיום המבצע. היא אמרה שאין לה תאריכים אחרי זה שזה מה שיש עכשיו ובגלל שננתק שבועיים לפני סיום המבצע לא יקחו לנו קנס על כך.אמרתי לה בטוח שלא היא אמרה שלא יקחו בגלל כמה ימים ולכן הסכמנו שיגיעו לנתק ב-04/06. בנוסף שאלתי אותה לגבי האינטרנט שאני לא רוצה לנתק אותו אז מה קורה אם זה היא אמרה שזה לא קשור אלינו זה קשור לחברת בזק תיצרי איתם קשר. ובסוף סיכמנו להתנתק ב-04/06 וכך היה הגיעו וניתקו.
אך ב-07/07 חוייבתי בכרטיס האשראי שלי בסכום של 748.08 לחברת יס. על מה ולמה???????
התקשרתי מיד עם קבלת הפירוט לשרות הלקוחות של יס ב-16/07/08 נאמר לי שזהו כנס שקיבלתי כי התנתקתי לפני סיום המבצע.הסברתי לאותה נציגת שרות על אותה שיחה שהיתה לי עם הנציגה דור אך היא אמרה שאין מה לעשות לא ניתן להחזיר את הכסף. ביקשתי לדבר עם המנהלת שמעליה, וגם לה הסברתי את כול הנושא היא אמרה שלא רשום שום דבר כזה ואותה נציגה לא אמרה את הדברים הללו(תבדקו היטב בשיחות המוקלטות שלכם הכול מתועד!!!) ואי אפשר להחזיר לכם את הכסף,שאלתי למה סכום כזה היא אמרה ש-300זה לכבליםו-400 זה לאינטרנט, איך זה יכול להיות הרי כשדברתי עם המציגה דור היא אמרה שהאינטרנט לא קשור אליהם בכלל וזה בזק...אז על מה החיוב והקנס בכלל???
אתם לוקחים כסף מלקוחות בלי שום סיבה ואחר כך לא יכולים להחזיר את הכסף,על מה ולמה???? אני רוצה שהכסף יוחזר לי כי אין שום עילה לכך שאהי צריכה לשלם קנס בסך 748 על שבועיים לפני הזמן!!!! ולא אני יחל בהליכים משפטיים נגדכם..ואני בטוחה שיהיו עוד כמה שירצו להצתרף!!! אני לא מוכנה לשלם סכומים כאלה על טעויות של נציגי שרות שלא יודעים את עבודתם...מווה שתפתרו זאת במידי..
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 16.7.08 שהתקבלה במשרדנו ביום 21.7.08 .בהמשך לפנייתה של הגב' פנקר יפעת בשם בעלת המנוי - פנקר רוזה, בנושא החזר עלות הטבה, אבקש להשיב בנושא.



פנייתה של הגב' פנקר טופלה טלפונית ביום ה- 21.7.08 לגבי החזר עלות הטבה.סוכם על החזר בסך 659 ש"ח, ונשלח אליה טופס לאישור הסיכום. לאחר קבלתו חתום במשרדנו - יבוצע ההחזר.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה