פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק וקבלת חשבונית נושא התלונה:
havezelt מריסל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
א ידוע כתובת:
תיאור הבעיה:
אני התחברת ליס ב1 ליוני08 הייתי לקוחה של הוט לאחר שיס לא עמדו בצפיות שלי החלטתי להתנתק מהם ולחזור לחב,הוט זאת עשיתי ב27 ליוני 08 פחות מחודש ,מאז פניתי מספר פעמים על מנת לתאם טכנאי שיקח את הממירים שלהם ועד היום לא פנו אלי יתר על כן בשיחה עם נציגה שלהם הם טענו שכיוון שהממירים עדיין אצלי אני יחוייב בגין צפיה רגילה דהינו תשלום מלא? הגיזימו לגמרי.? כמו כן בקשתי לקבל חשבונית על סכום שחויבתי בוויזה ולא קיבלתי מבקשת עזרתכם
אי קבלת חשבונית סוג הנזק :
סיום סופי של העיסקה כאילו לא התקיים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה