חברת yes. |
שם ותפקיד: |
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר ראובן לב-ארי. מבדיקה שנערכה,
להלן התייחסותנו. |
תגובה: |
ראשית אציין כי חברתנו משקיעה משאבים רבים בהצגת תרגום איכותי במגוון שפות
ברוב הערוצים אותם היא משדרת, לנוחיות לקוחותיה. כמו כן פועלת החברה באופן נמרץ
לאיתור תקלות ומיגורן תוך שיתוף המנהלים האחראיים על תחום זה בחברה ומנהלי ערוץ
דיסקברי בחו"ל לבדיקת הנושא וטיפולו בהקדם.
בהתאם לזאת, אבקש להתנצל על אי הנוחות באם נגרמה למר לב-ארי בעת הצפייה בסרט
אשר לטענתו התרגום בו לא היה כשורה.
יודגש כי חשובות בעינינו פניות יזומות מצד לקוחותינו כדוגמת זו שהפנה אלינו מר
לב ארי וזאת על מנת שחברתנו תוכל להמשיך ולהתייעל. בהתאם לכך אבקש להביא
לידיעתך כי תוכן פנייתו של הלקוח הועבר לבדיקת מחלקת התרגום בחברתנו,
ולהתייחסות הגורמים הרלוונטיים בה.
אציין כי בהתאם לבדיקתנו לא נמצאה בעיית תרגום גורפת בערוצי הסרטים אשר צוינו
בפנייתו זו.
לאור פניית הלקוח, ביום ה-5.12.05 שוחחה נציגת חברתנו עם מר לב -ארי והמידע
האמור לעיל הובא לידיעתו, כמו כן עודכן מר לב-ארי כי היות וצופה בשידורי
חברתנו באמצעות מוקד שידורים מרכזי הממוקם בקיבוץ בו מתגורר ניתן לפנות לאיש
הקשר בקיבוצו, בהתאם לכך ובמידת הצורך נשמח לתאם מועד לביקור נציגנו במוקד
השידורים המרכזי לצורך בדיקה באם התקלה האמורה נובעת מציוד הקצה של חברתנו.
אציין, כי נציגתנו עודכנה ע"י מר לב-ארי במעמד שיחתם זו כי הינו שבע רצון
משירותי חברתנו וכי ממועד כתיבת פנייתו לאתרכם, לא נתקל בתקלת תרגום, כגון זו
המתוארת בפנייה זו. |
פתרון: |
|
|