פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הלקוח ע"י נציג המכירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב20/7 הגיע אלי נציג מכירות בשם פבל.. הבטיח לי שאם אני אתנתק מהוט טריפל ואתחבר דרך יס תמורת 230 ש"ח לחודש למשך 3 שנים, יס אקח על עצמו את עניין הקנס שאני אמורה לשלם להוט בגלל ניתוק המוקדם. כמו כן הנציג הבטיח לי שהוא ידאג לכל סידורי העברה כלומר, הוא ידאג להזמין אלי טכנאי טלויזיה, טכנאי לחבור האינטרנט ולחבר לי קו טלפון דרך 012. כאשר שאלתי אותו אם אני צריכה להתקשר למישהו ולעשות משהו בעצמי הוא הבטיח שהוא ידאג לכל אחרי שאני אחתום. הוא גם אמר שיעניק לי שובר בית מלון ו10 סרטי DVD MAX .
כעבור 5 ימים הגיע אלי טכנאי יס וחיבר אותי לטלויזיה, אך הוא אמר שהוא לא מתעסק עם חיבור אנטרנט וטלפון ושאני צריכה ליצור קשר עם הנציג מכירות.
ומאז אני מתקשרת כל יום כמה פעמים ביום לפבל (הנציג מכירות) והוא רוב הזמן לא עונה לטלפון ואם כבר הוא עונה הוא מבטיח שהוא יתאם לי פגישה עם הטכנאי למחר, אני מחכה והמחר הזה לא מגיע כבר יותר משבועיים.
אני לא מבינה למה אני צריכה להתחנן לשירות שעבורו אני משלמת?!
ולמה לאחר שהנציג החתים אותי כבר לא מעניין אותו מהלקוח?! ואיך החברה יס מצידה כשאני יצרתי איתה קשר כמה פעמים, אמרו לי שאין להם מה לעשות, אחרי שאמרו לי להתנתק מהוט,שהם יוכלו לספק לי אינטרנט וקו טלפון רק ב14/8,!
האם זה הגיוני שאני יהיה שבועיים בלי טלפון ובלי אינטרנט, למרות שאני משלמת כבר על החיבור ליס?
ממש התאכזבתי וכרגע אין לי למי לפנות כי כבר התחברתי דרך יס ומהוט אני לא יכולה להתנתק כי אני זקוקה שיהיה לי קו טלפון.ולא נותרה לי בררה אלא לשלם לשתי החברות.
עצתי היא- אל תתפתו לסגור עסקה עם נציגי מכירות לפני שאתם בודקים שכל מה שהוא מבטיח יתבצע!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 19.10.08 ובהמשך לפנייתה של גב' יהודייב מיום 4.8.08 בנושא סוכני מכירות, אבקש להשיב בנושא.



המנוי ע"ש הבעל יעקב ופנייתו של מר יהודייב טופלה בפנייה ישירה מול פניות הציבור כבר ב 12.8.08. בינתיים הלקוח כבר התחבר לקו הטלפון של חברת "בזק" ולשירותי הגלישה באינטרנט באמצעות ADSL , הוענקו ללקוח 10 סרטים, ונשלח שובר לבית מלון בהתאם להבטחות הסוכן. באשר לזיכוי בגין החזר עלות הטבה בגין ניתוקם מחברת הכבלים, הלקוח טרם שלח את החשבוניות הרלוונטיות, אך מטופל בשירות הלקוחות.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה