פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בהליך התנתקות גביית תשלום למרות התנתקות נושא התלונה:
מאיר טובה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ללאחר הקפאת המנוי בחברה בתאריך 21 לאפריל היתקשרתי והציעו לי מבצע שהיה יקר לי ולכן העבירו אותי לדבר עם נציג בקישרי לקוחות שגם הציע לי מבצע ואף הוא היה יקר עבורי. ביקשתי להתנתק. בפועל הושארתי בהקפאה.נציגת החברה לא היסבירה לי כלל את תהליך ההיתנתקות ואני ראיתי עצמי מנותקת וכמובן לא דיברתי או סיכמתי עם נציגת החברה על חבילה כלשהיא והושארתי בהקפאה. בתקופה זו איש מהחברה לא פנה אליורק בהגיע פירוט חיובי בכרטיס האשראי גיליתי לתדהמתי חיוב של חברת יס ב309 שקלים. כאמור ללא ידיעתי וללא שום תאום איתי כשביקשתי בפירוש להתנתק.פניתי לחברה על מנתלבדוק את הענייןוהם אומרים שהם לא פינו ציוד ולכן אני מחוייבת, ושזה באחריותי לדאוג לכך, כמובן לא הוסבר לי הענייןוגם לא היה לי ברור כי הממירים שבירשותי הם בבעלותי, אמרתי להם שיבואו ויקחוואני לא מנעתי מהם זאת הבית פתוח.הם אמרו שיתקשרו לתאם איסוף ובנתיים קיבלתי עוד חיוב . מייד היתקשרתי וביקשתי לברראת פשר העניין ונאמרה לי אותה תשובה שלא אספו ציוד, ולכן אני מחוייבת. כמובן ששוב ציינתי שאני לא קובעת את סדר עבודתםוהם אלה שצריכים לדאוג לכך. נאמר לי עוד משהו על טופס החשכה שלא ידעתי על קיומו קודם לכך וזה נשלח אלי ומולא על ידי בציון שביקשתי להתנתק בסוף אפריל. החיוב הנוסף שהיגיע אלי היה על סך 299 שקלים.
לאחר פניה זאת הם קבעו להגיע ב20 לחודש לאיסוף ציוד. נשלח אלי בחור בשם ניר שתפקידו לשמר לקוחות למרות היותי מנותקת הציע לי אפשרויות שלא התאימו לי ודרשתי חד משממעית לקבל את הזיכויים עבור החיובים. הוא אמר שזה לא ניתן ובלאו הכי עברו 14 יום מהחיוב בויזה כך שאת כבר לא יכולה לבטל את התשלום. עוד אמר לי שהברירה היחידה שיש לי היא לפנות לפניות הציבור. פניתי בכתב בתקווה ששם אקבל מענה הוגן עוד כתבתי בפנייתי לפניות הציבור עלי לציין שאני לקוחה ביס מיום הקמתה בשנת 2000 ולאורך שנים אלה כל עוד הייתי מחוברת היחס היה מכובד והוגן , כל בקשותי טופלו כיאות ובפנייתי זאת אין בכוונתי לפגוע בחברתכם אך היחס לו אני זוכה ברצותי להתנתק מכם איננו ראוי ומצריך בדק רציני, הדבר יועיל לכם בהמשך שכן לקוח הוא לא דבר מובן מאליו ויחס כזה גורם לי לחשוב פעמיים לפני התחברותי בעתיד, עוד כתבתי בפנייתי: בגישתי אליכם אני בוחרת לאפשר לחברתכם לפתור עניין ואף ללמוד ממנו ובכך תהיה התועלת. עוד ציינתי שגם בהיתנתקותי זו ציפיתי לקבל את היחס החם כמו בהתחברותושיהיה כיף לשוב ועוד יותר לדבר בשיבחם.

התגובה שקיבלתי מחברת יס היתה מנומקת להפליא כמסמך משפטי הלוקה באי דיוקים, החברה בחרה להתייחס לטופס ההקפאה הראשוני והתעלמה מבקשתי החד משמעית להתנתק. מכל פניותי ביחס להתנתקות ולהלן נוסח תשובתה
" אני מודה לך על פנייתך ליס מיום 23.7.08 יס נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן ובהתאם לכך נבדקה פנייתך. יס מעניקה ללקוחותיה את האפשרות לבצע הפסקת שירותי תוכן זמנית למשך 30 עד 120 ימים, בשנה קלנדרית, בכפוף להסכם ההיתקשרות, מתוך הבנה והתחשבות בצרכים השונים והמישתנים של לקוחות החברה. וזאת על ידי פנייה לנציגי החברה במוקדי השרות וחתימת הלקוח על טופס לביצוע ההקפאה. בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 4.1.08 נרשם במנוי על שמך הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן (הקפאה) ועד ליום 30.4.08 ובהתאם למוסכם ביננו.
לאור האמור לעיל, ביום 1.5.08 הועלו על ידינו ובאופן אוטומטי ערוצי הצפייה בכתובת המנויוהחל חיוב בהתאם.יצויין כי אין באפשרותינו לדעת מי מלקוחותינו עושה שימוש בשירותי הצפיה המשודרים על ידינו בכל עת. בהתאם להחלטתך תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתך ליום 20.7.08 רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי ויערך הליך גמר חשבון. אני תקווה כי תבחרי להמשיך התקשרותך למולנו ובהתאם למגוון המבצעים הקיימים כיום ברשותנו ובהתאם למחיר המתאים לך. לידיעתכם חברתנו מעמידה לרשותכם בנוסף מענה שירותי ווזמין באתר האינטרנט... אשמח לעמוד לשרותכם בכל עת. בכבוד רב גליה גדות "

כמובן אין התייחסות לאין ספור שיחות אותם קיימתי עם החברה על מנת להיזדכות בגין מההיתנתקות וגם אחרי מענה זה פניתי טלפונית ומשהובהר לי חד משמעית שזה המצב לא נותרה לי בררה אלא לפנות אליכם ואולי בכך תחשף רשלנותם וסחבת מכוונת ומסוכנת לכיס כל צרכן ממוצע כמוני ב ב ר כ ה טובה מאיר מושב אודם פלאפון 0505667000
עוגמת נפשיחס משפיל ומעליב סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 22.10.2008 בעניינה של הגב' מאיר.



בהתאם לרשומות המנוי ובהתאם לתשובתנו הישירה לגב' מאיר נמצא כי ביום 4.1.2008 התקבל בחברתנו טופס בקשה לביצוע הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן ("הקפאה") ועד ליום 30.4.2008.



בהתאם למוסכם בינינו ובהתאם למצוין בטופס בקשה להפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן ("הקפאה") עם תום תקופת ההקפאה הועלו על ידינו שירותי הצפייה ובהתאם לכך חויב חשבון המנוי.



יובהר כי בהתאם לרשומות yes ביום 21.4.2008 שוחחה הגב' מאיר עם נציג מטעמנו ונמסרו לה פרטים על מבצע חדש וסוכם למולה על השארה המנוי בהקפאה עד לסיום התקופה.



עד ליום 1.7.2008 לא התקבלה כל פנייה טלפונית ו/או בכתב מגב' מאיר על סיכום להמשך התקשרותה למולה .



למרות האמור , ביום 9.9.2008 זוכה חשבונה של הגב' טובה מאיר על סך 408.75 ש"ח בגין חיובים חודשיים החל מיום 20.6.2008. סכום זה הוחזר על ידינו לחברת האשראי לאומי כארד.



אנו מודים לגב' מאיר על התקופה בה הייתה לקוחה של חברתנו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה