פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות טכניות חוזרות ונשנותללאט מענה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
די כבר נמאס!!!!!!!!!! אנחנו גרים ביחידת דיור באזור באר שבע לפני 5 חודשים התקנו יס בביתנו ואז התחילו הצרות: 1. הגיע אלינו נציג בשם סלבה ע"מ לחבר אותנו אמר כי אנחנו זכאים לשלושה ממירים ללא תשלום ואנחנו משלמים רק על אחד, מכאן הכל טוב ויפה..... והנה הגיע החשבון הראשון בום!!!!!! 600 ש"ח במקום 200 ש"ח שהובטח לנו, כן אנחנו סטודנטים שמחשבים כל שקל מהמשכורת שלנו, והנה 600 ש"ח לא ציפינו, אחרי שיצרנו קשר עם נציגת שרות שאמרה כי תחזור אלינו לגבי בירור לא חזרה, אז ברוב סבלנותנו יצרנו שוב קשר ענתה לנו נציגה נוספת שאחרי צעקות העבירה לנו מנהלת שלקח לה בערך שעה להבין שנעשתה טעות ואנחנו זכאים לזיכוי. ואכן כך בוצע זיכוי לאחר תלאות רבות. 2. לפני שבוע החלו לנו בעיות טכניות כאשר אנו מדליקים את הטלוויזיה-אין טלוויזיה, אין יס, עם כל הכבוד מגיעים מהעבודה רוצים קצת שקט לשבת ולראות טלויזיה ואין שום דבר, אז התקשרנו וכיון שהיה יום שבת אז אין טכנאים אז שוב המתנו ברוב סבלנותנו והגיע טכנאי יום ראשון מאוד מאוחר "חרבש" איזה משהו וטען כי תקן והתקלה לא תחזור על עצמה שוב והפלא ופלא רק לאחר יום וחצי חזרה לנו שוב התקלה. התקשרתי לשירות לקוחות טכני וענתה לי נציגה אשר אמרה כי היא אכן רואה שיש תקלה והתקלה חוזרת על עצמה והיא תשלח לי שליח היום(שלישי 5.8.2008)בין השעות 19:00-21:00, בשעה 19:23 נציגה טכנית יצרה קשר עם מתן חבר שלי שהוא הלקוח ואנחנו גרים ביחד ואמרה כי הטכנאי בדרך, מתן אמר לה כי הוא בעבודה עדיין אך יש עוד 3 אנשים בבית ושידפוק בדלת ויפתחו לו. אך שוב הטכנאי עשה סיבוב , חזר חזרה לרכבו ונסע למרות שמתן אמר לו כי יש עוד 3 אנשים בבית שמחכים לו שיגיע. יצרנו שוב קשר עם יס והפעם בעצבים , אודי נציג שירותשטען כי הוא מנהל ענה למתן וטען כי אין מה לעשות וכי אלו הדברים הטכנאי לא יחזור הרים את קולו וצעק כי אלו הדברים, כאשר מתן ביקש לדבר עם מנהל מעליו אודי צעק עליו ואמר לו כי אלו הם הדברים(פעם 3)תקבל או תתנתק- האמנם?! כ"כ מהר תוותרו על הלקוח שלכם כאשר עולם הניידות כ"כ חורץ את גורל החברות ויש כ"כ הרבה מתחרים..... אך מתן לא וייתר ודרש מאודי לדבר עם מנהל מעליו אך אודי אמר לו כי לא יגיע טכנאי היום והוא ינתק את המנויים שלנו מחר!!!!!. לאחר מכן לא קיבלתי את התשובה הסופית והחלטתי אני להתקשר שוב לשירות לקוחות של יס, כמובן שאני בתור נציגת שירות לקוחות גם, החלטתי לא להרים את קולי ולנסות לפתור את הדברים בדרכי נועם, אך התקליט חוזר על עצמו מכל נציג אין היום טכנאים רק מחר..... כולנו אנשים עובדים ואין לנו כח למשחקים אני מבינה שיס והוט זה מותרות אך על המותרות הזאת אני משלמת 240 ש"ח כל חודש . לטענת כל הנהציגים הטכנאי היה כאן ולא היה אף אחד. מה המטרה שלנו לשקר הרי אנחנו כבר בבית, יום חופש מחכים רק לטכנאי שיגיע, אך הוא לא הגיע, לדברי הנציגים משמרת של טכנאי נגמרת ב19:00 אז אנחנו העלנו השערה קטנה: הטכנאי שכנראה היה לקראת סיום המשמרת החליט ל"עבוד" על כולם ול"צאת ידי חובה"-"הייתי אבל הלקוחות לא היו בבית"- כמה בוגר, כמה אמין, כמה שירותי, כמה לא מתאים לחברה כ"כ גדולה, חבל אתם הורסים לעצמכם את המוניטין ואתם יוןדעים כמה דברים שעוברים"מפה לאוזן" הם גרועים כאשר לקוח כועס וכאשר לקוח לא מקבל את השירות עליו הוא משלם. כאשר נאי דיברתי עם נציגה והיא לא יכלה לתת לי מענה ענתה לי מנהלת- או סוף סוף "צדיקה מסדום"-שמה ליטל. היחידה שדיברה בנועם בשירותיוית, בדקה את הדברים בלי להתבסס על תיעוד כתוב, אמנם תשובתה הייתה זהה לשאר הנציגים אך היא דאגה לתאם לי שליחות על הבוקר+פיצוי הולם.(ועל זה תודה לליטל המנהלת בלבד). ונמשיך בתלונה אני מאוד מצפה כי כל הנציגים אשר טיפלו בנו יטופלו משמעתית וכי התלונה הזאת תגיע לכל המנהלים. להלן פירוט הנציגים אשר לקחו חלק בעוגמת הנפש שלנו:מאור, יונתן, נטלי, אבי(מנהלת צוות) ואחרון חביב שבאמת לא יודע מה זה לתת שירות ללקוחות , ונתן לנו את השירות הכי גרוע שאפשר לתת ללקוח, צעק היה לא שירותי, ויתר על לקוח, וניתק את הטלפון בפנים היה אודי מנהל צוות. אני מצפה לתגובה מהירה מאוד ע"מ שמכתב זה לא יגיע ל"אמון הציבור" תודה רבה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על ימי התקלה ופיצוי הולם! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה פנייתו של מר דויב. בהמשך לשיחה טלפונית שנערכה עמו, הובעה התנצלותנו הכנה על הדברים.

הוחלט להעניק למר דויב מחווה שירותית, כמחווה של רצון טוב.

שמחנו על החלטתו של מר דויב להמשיך התקשרותו עמנו.



בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה