פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות בלתי פוסקות בטלפון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר הייתי מנוי של חב' יס. לפני כשנה וחצי הסתיים המבצע בו היינו מנויים והמחיר זינק באופן משמעותי, לכן עברנו לחברת הכבלים שבה ניתן לצפות בחיבור לא דיגיטלי ובמחיר סביר יותר. מאז ועד עתה אנו מוטרדים שוב ושוב על ידי נציגי מכירות של יס המתקשרים ושואלים האם אנו מנויים שלהם...
נראה לנו תמוה שנציגי חב' יס מתקשרים אלינו לברר האם אנו מנויים שלהם או לא.
כאשר התקשרתי לחב' יס במטרה לברר את העניין נעניתי כי אלו ודאי נציגי מכירות של הכבלים... אך אין סיבה שאלו יפנו אלי כיוון שאני כבר מנוי שלהם.
יש לציין כי אותם נציגים המתקשרים מסרבים בד"כ לומר מהיכן הם מתקשרים וטוענים שבמידה ואיני מנוי של יס אז יש טעם להמשך השיחה ואז ימסרו לי עוד פרטים.
אני תוהה האם אלו "פרילנסרים" המנסים לשווק את "יס" ללא ידיעתם? או שמא אלו סקרים שנועדו לבדוק את מס' המנויים של "יס"... איך שלא יהיה נראה לנו שחב' "יס" היא שצריכה לבדוק מי מתקשר כך לאנשים ומציג עצמו כנציג שלה ובכך פשוט מעורר שאט נפש כלפיהם. איני יודע עוד מה לעשות, האם לפנות למשטרה בתלונה רשמית שתיסגר מחוסר עניין? האם לבזבז את זמני על נסיון לארגן תביעה ייצוגית נגד "יס"... מה עלי לעשות כדי שמישהו שם בחברת "יס" יעשה מעשה ויחליט לשים סוף לתופעה?
בכל פעם שפניתי לחב' "יס" קיבלתי תשובות שונות כך שנראה לי שסתם ניסו "לנפנף" אותי... אולי דרככם אקבל מענה מעשי ולא רק מילים?
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי של חב' "יס" בכל האמצעים הדרושים על מנת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה