פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: פניות הציבור / קשרי לקוחות / לשכת מנכ"ל
מאיר וקרן חנניה
ת"ז 36345809 / 60771219
משה שרת 37/24 הוד השרון
050-6534054 / 09-7483846
בהמשך לפנייה מתאריך 4.8.08

הנדון: מכתב תלונה
שלום,
בתאריך 4.5.08 שוחחתי עם אייל מקשרי לקוחות וביקשתי להתנתק משרותי הטלויזיה + אינטרנט.
אייל הסביר שאני בהתחייבות, שאוכל להתנתק רק ב6.8.08 ואושרה הארכת הקפאה לתקופה נוספת , עד 6.8.08 תום ההתחייבות לטלויזיה + אינטרנט.
נאמר לי שעליי להתקשר שבוע לפניי, וכך עשיתי ב28.7.08 שוחחתי עם מורן מקשרי לקוחות והוסבר לי שמי שמטפל בניתוק והסרת ציוד זה אחראי אזור/ מרחב ושהוא יתקשר אליי תוך 4 ימי עסקים.
ב31.7.08 אחראי אזור( אוהד מצוות שובל) שוחח עם בעלי ואמר שב18.8.08 יגיעו לאסוף את הממיר ובמקביל אמר שישלח פקס לעבודה של בעלי לחתימה ולשליחה בחזרה לביצוע הניתוק.
הפקס לא הגיע ולכן אתמול 3.8.08 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שוחחתי עם אתי ואילנית שהפנו את פנייתי ליסמין מצוות דנה בקשרי לקוחות שמסרה כי:
א.החשכת הערוצים היא תוך 24 שעות מהגעת הפקס
ב. טכנאי להסרת ציוד לא ניתן לתאם לפני ה18.08.08
ג. את האינטרנט לא ניתן לנתק לפני ה25.8.08
אם כך כל מה שסוכם מול אייל ב4.5.08 בטל ומבוטל !!!!!!
בסיום השיחה עם יסמין ביקשתי לשוחח עם אחראי אזור ובמקביל שלא ינתקו את הערוצים כיון שאיני רוצה להשאר מנותקת עד ה18.8.08 ונמסר לי שתוך 24 שעות יתקשר אליי שובל שמטפל בפנייה.
מאחר ועברו 24 שעות ושוב לא עמדתם בהבטחה התקשרתי ב4.8.08 ודיברתי עם הילה מצוות מעמון ולאחר שהתעקשתי ולא הסכמתי "לרדת מהקו" ,הילה אמרה שיחזור אליי אוהד מצוות שובל והיא מקווה שזה יהיה עוד היום.
דבר נוסף שהילה חידשה לי זה שטכנאי שלכם לא מחוייב להחזיר אותי לאנטנה וכי לא אוכל לראות ערוצים 1 ו-2 לאחר הניתוק מכם.
אני יודעת שקיימת האפשרות ולפני שהתחברתי לשירות צפיתי בערוצים 1 ו-2, מדוע ברגע שאני מתנתקת המצב אינו יכול לחזור לקדמותו ?
חיכיתי, ציפיתי,המתנתי בסבלנות לטלפון המיוחל עד שאוהד יצור עמי קשר אך לשווא.
בתאריך 5.8.08 בבוקר התקשרתי ושוחחתי עם ליאת מצוות מעמון בקשרי לקוחות והסברתי שאני עדיין ממתינה לטלפון מאוהד.
ליאת ביקשה שאמתין וחזרה אליי עם תשובות:
" א. את כבר מנותקת מהשירות והערוצים הוחשכו ( למרות שביקשתי מהילה להמתין עם ביצוע ההחשכה והיא אמרה שהיא מעדכנת במערכת )
ב. צר לי שמסרו לך מידע שגוי כי אוהד לא נכח בעבודה יומיים , כרגע הוא נמצא,הוא כאן אבל בישיבה והוא יצא בעוד שעתיים שלוש, הוא לא רוצה להתחייב לשעה אך ברגע שהוא מסיים הוא מתקשר אלייך".

עברו שעתיים - שלוש.. התקשרתי בשעה 13 וגם ב15 נציגי החברה שלחו לאוהד מיילים מהסיבה שאין לו נייד ולא ניתן להשיג אותו טלפונית.
בשעה 17:30 לערך התקשרתי ושוחחתי עם איתי מקשרי לקוחות שהציג עצמו כמנהל, הוא אמר שמלבד לשלוח מייל לאוהד ( שלפי דעתו הוא מצוות רועי ולא שובל) הוא לא יכול לעשות דבר.
הוא הציג להחזיר את כל הערוצים אך את כל החבילה ואמרתי לו שאין זה רצוני לצפות בכל הערוצים ובטח שלא לשלם חיוב יחסי עבור כל החבילה.
הוא אמר שלא ניתן להאריך הקפאה עד ה18.8 ושאני אמתין עד שעה 20:00 אוהד בטוח יתקשר אליי ואם לא שאני אתקשר, הוא שכח רק לציין שקשרי לקוחות מסיימים לעבוד בשעה 20:00.
כיון שבין הטלפונים האינסופיים אני גם אמא במשרה מלאה לשני תינוקות בשעה 20:00 הייתי עסוקה וכאשר התקשרתי השעה כבר היתה כמעט 21:00 , ענתה לי נציגה בשם זוהר ואמרה שאין מה לעשות מלבד להמתין למחר, שאין מנהל במוקד ( הופתעתי לשמוע איך מוקד מתנהל ללא אחמ"ש שינהל הפסקות או מנהל בכיר שיימצא באזור להתייעצות ) עניתי שוב שאני לא "יורדת מהקו", היא אמרה לי להמתין וניתקה את השיחה.
נותרתי המומה - פגועה ואין עוד מילים בפי לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי בימים האחרונים מהשחות הרבות עם נציגי החברה, אני כבר לא מדברת על ההוצאה הכספית.

לסיום, איני מבקשת מבצע או הטבה, אני רוצה להתנתק : א. מסיבה כלכלית
ב. מסיבה חשובה עוד יותר שאנו בתהליך של חזרה בתשובה ואין לי צורך בשירות הטלויזיה.
כיון שהערוצים כבר הוחשכו והשארתם אותנו מנותקים , אפילו בחדשות אין באפשרותנו לצפות אבקש להגיע לאסוף את הממיר באופן מיידי או לחילופין לאשר את ההקפאה עד ה18.8 ולפתוח את הערוצים הבודדים שהיו פתוחים לצפייה בתקופת ההקפאה.

ובנוסף שאלה- בוצעה החשכה אך הערוצים :21,23,99,179 פתוחים לצפיה מדוע ??????????

ממתינה לתשובה / תגובה
באופן מיידי לטלפונים בלבד 09-7483846 / 050-6534054

בתודה , קרן חנניה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.8.08, בהמשך לפנייתה של הגב' קרן בנושא סיום ההתקשרות מול yes אבקש להשיב בנושא.



ברצוני לציין כי ביום ה-5.8.08 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י הגב' חנניה.



פנייתה נבדקה בקפידה וטופלה ע"י נציגתנו למולה בשיחה טלפונית ביום ה-6.8.08, פנייתה טופלה עם התייחסות לכל אחת מטענותיה בצורה מפורטת ויסודית ולשביעות רצונה.







בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה