פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוכני מכירות נוכלים נושא התלונה:
אייזינגר מיכאל שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25.6 ש.ז. היגיע אלי נציג יס בשם דני והציע לי הצעה לעבור ליס בותם תנאים כספיים שהיו לי רק בתוספת הטבות. התפתיתי וחתמתי, בלי לבדוק אם אכן הכניס את הסכום המדובר. אכן טעות שלי, הסוכן נעלם, לא השאיר בידי פרטי ההסכם ,אלא רק חלק מהטפסים ומאותו רגע לא יכולתי להשיג אותו טלפונית, התברר שבחוזה הסכומים שונים בתכלית וגבוהים בהרבה

הזהרו מהסוכנים שהכל כשר בעיניהם בדקו אלף פעמים על מה אתם חותמים ועדיף שלא תחתמו

מר אלקנה וקסלר משרות לקוחות של החברה אליו פניתי, מגבה את הסוכנים שלו ואת אלה שמעליהם ובלבד שיביאו לו הרבה חתימות , אלקנה לא היה כנראה בשום קורס ליחסי ציבור המלמד "שיתכן שגם הלקוח צודק"
אני מצידי כבר שכנעתי שניים משכני שעמדו להצטרף ליס בעקבותי , לא לעשות זאת .

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 6.8.08. בהמשך לפנייתו של מר מיכאל בנושא סוכני מכירות, אבקש להשיב בנושא.



פנייתו של מר אייזינגר טופלה ישירות מול פניות הציבור. נשלחו ללקוח טפסי מבצע הצפייה עליהם חתם, ומבצע הגלישה בתשתית האינטרנט ב ADSL כאשר התשלום מבוצע ישירות לחברת "בזק". מר אייזינגר אישר שאכן זו חתימתו, ולכן לא ברור על מה תלונתו.



סוכני המכירות מציעים ללקוח מבצעים שונים, הכוללים חבילות צפייה שונות במחירים שונים, ולכן מה שקובע הוא מה שהלקוח בחר וחתם.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה