פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראה על הוצאה לפועל ללא הליך משפטי על חוב לחברת יס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עקב יחס מחפיר מחברת יס לשותפה שלי , הודעתי לחברת יס שאני לא יכול להיות מנוי בחברה אשר מתנהגת באופן זה ללקוחות שלה . ההתנתקות הייתה באמצע תקופת התקשרות . חברת הוט אליה עברתי אישרה שהיא תשלם את הקנס במידה ויינתן . דרישה לתשלום קנס לא הגיע במשך מס' חודשים . במקום זאת התקבל מכתב התרעה ממשרד עורכי דין י' שפירא ושות' בו הודעה שאם לא אסדיר את החוב יוגש כתב תביעה לביצוע הוצעה לפועל ללא הליך קודם בבית משפט . כמון חוב של 346 ש"ח תפח ל- 567 ש"ח ( משהו צריך לממן את משרד עורכי הדין ...) . פקס אשר נשלח למשרד עורכי הדין בו בקשתי הוכחה שנשלח אלי הדרישה לתשלום החוב נענה בכך שהודיעו לי בטלפון על הצורך לשלם קנס וכן נשלח מכתב רגיל ( שלא הגיע אלי ) ובקשתי לקבל שובר תשלום לשלם את החוב המקורי נענתה בשלילה מוחלטת .
התנהגות זו של חברת יס אשר פוטרת את עצמה במאמץ מינימלי להעביר בקשה לתשלום ומיד עוברת לאיומים והוצאה לפועל הינה בריונות לשמה שלא לדבר על אי הגינות כלפי הצרכן . נכון שתמיד ניתן ללכת לבית משפט - אבל הם יודעים שרוב המוחלט של הציבור לא יעשה זאת
האם מנכ"ל יס יודע זאת והתנהגות זו מקובלת עליו ?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 7.8.08. בהמשך לפנייתו של מר רני בנושא חוב, אבקש להשיב בנושא.



פנייתו של מר פוקס לאתר תלונה נעשתה שלא בתום לב.



הלקוח פנה לחברת כרטיסי האשראי והכחיש עסקה ולכן חברת האשראי ביטלה בחודש מאי 2006 את החיוב האחרון אותו גבינו בחודש מרץ 2008 .החיוב האחרון כלל בתוכו את החזר עלוות ההטבה, כחלק מהליך גמר חשבון. מכיוון שאמצעי התשלום בוטל ביוזמת הלקוח, וזו הפרה מהותית של הסכם ההתקשרות, הועבר הטיפול להליך גביה.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה