חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.8.08, בהמשך לפנייתו של מר רפאל בנושא כפילות חיוב בין yes לבין חברת הכבלים אבקש להשיב בנושא.
נושא פנייתו של מר אלפי נבדק בקפידה מול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים.
בנושא ניתוקו של מר אלפי מחברת הכבלים, ביתו חובר לשידורנו ביום 5.4.07, במעמד ההתקשרות למול yes הצהיר מר אלפי על היותו מנוי של חברת הכבלים וחתם על טופס לבקשת ניתוק כבלים.
על פי הנוהל ועל פי דין אנו שולחים את הודעת הניתוק 48 שעות לפני מועד חיבור הלקוח לשירותינו, במקרה דנן נשלחה ההודעה לחברת הכבלים כדין.
פניות טלפוניות בנושא זה נתקבלו ב yes מהלקוח מספר פעמים ונציגינו הביאו לידיעתו כי עליו לדרוש מחברת הכבלים ניתוק מיידי וחשבוניות לחיוב חשבונו אצלם כדי להמציא בפנינו.
למרות ש-yes שלחה את הודעת הניתוק לחברת הכבלים כדין, לאור עיכובים בטיפול חברת הכבלים בנושא וחוסר שיתוף פעולה מצדם, yes באופן חריג ולפנים משורת הדין מזכה את לקוחותיה בגין חיובי הצפייה בהם חויבו על-ידי חברת הכבלים החל מיום חיבורם לשירותנו ועד למועד הניתוק בפועל , כנגד הצגת חשבונית המעידה על החיובים כאמור.
yes יכולה לבצע החזר כספי זה כנגד הצגת חשבונית הכבלים עם החיובים לתקופה הנדונה, זאת לאחר ווידוא ניתוק הלקוח בפועל מחברת הכבלים ורק במידה והלקוח נשאר מנוי על שירותינו לתקופת מבצע ההכרות, ובמקרה דנן לתקופה בת 12 חודשים.
מר אלפי נתבקש על ידי נציגינו ליצור קשר בדחיפות עם חברת הכבלים ולדרוש ניתוק המנוי והפסקת החיוב בגינו באופן מיידי. חברת הכבלים בפניית הלקוח אליהם באופן ישיר מחויבת על פי חוק להיענות לדרישתו.
מר אלפי סיים התקשרותו מול yes ביום ה-8.5.07 כחודש לאחר חיבורו לשירותינו ואי לכך לא נוכל לזכות את חשבונו בגין החיוב הכפול מול חברת הכבלים.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|