פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרות של yes והוט (כדאי לקרוא אורך אבל מעניין) נושא התלונה:
אלפי רפאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
אורה 278 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הגיעה אליי נציגת d.t.d וכמובן רצתה שאני אתחבר ליס אחרי משא ומתן ארוך שתעזוב את ביתי בטענה שאני לא רוצה להתחבר ליס ורק בכדי שהיא תצא מביתי בשעה 11 בלילה הסכמתי להתחבר ליס ועשתי את טעות חיי
הוסבר לי שניתוק מהוט יעשה דרך נציגת יס (כשידוע לי שהחוק קובע שמרגע מסירת טופס ניתוק החברה שאליה אתה מחובר מחוייבת תוך 48 שעות לנתק אותך משירות או לשמר!) כמובן שהנציגה שהיתה אצלי אחרי שהחתימה אותי לא דאגה לכלום וניתוק לא נעשה.
פניתי לחברת יס והדעתי שאני לא מנותק מהוט התשובה של יס היתה שהוט מפרה הסכמים ושהוט קיבלה את הטופס התקשרתי להוט והם אמרו שהם לא קיבלו את הטופס וכך התחיל הפינג פונג
הודעתי ליס שאין ברצוני להתעסק עם זה ושההסכם שלי עם הנציגה שביקרה אצלי בבית שאני לא מתעסק בכלום ( ידוע לי מקרוב שיש מלחמה בין יס להוט ואם יש הפרה מצד אחד אז הצד השני מחזיר ומי שנפגע זה הלקוח בלבד נ.ב עבדתי גם ביס וגם בהוט אני מכיר את התופעה מקרוב וכמובן שגם ביס וגם בהוט הפרתי הסכמים בהוראה מפורשת של ראש הצוות ) ביס אמרו לי שסופו של דבר אני צריך לנתק את הוט ואני לא הסכמתי בפירוש מהסיבה שהנציגה הבטיחה שהיא תעשה הכל מבלי שאני אצטרך עשות כלום חשוב לציין שהזמן הפרטי שלי הוא יקר לי מאוד ושאני לא רוצה להתעסק שעות ארוכות בטלפונים מול נציגים ולהסביר את עצמי מחדש פעם אחר פעם בכל אופן החלטתי להתנתק מיס כי בעצם הם לא עמדו בהתחיבות שלהם את הייתי מחובר בערך שבוע לקחו לי פיקדון וחייבו אותי על פחת של ממירים יש לציין שחברת יס הציעה לי לבטל את המנויי של הוט ועד הביטול אני אקבל זיכוי בחיוב של יס כבמובן בגלל שהתנתקתי לא הסכימו לתת לי החזר זה כשידוע שאסור לחבר לפני שמנותקים
אני לעולם לא אתחבר ליס יותר לא לבזק ולא לאינטרנט שלכם גם אם זה יעלה לי כפול השירות גרוע קיום ההחלטות שלכם שואף לאפס היחס המזלזל שלכם בלקוח הוא בלתי מוסבר וביננו אני בטוח שגם הוט כאלו גרועים וזהו הנזק שנציגת ה d.t.d שלכם עשתה היה עדיף לא לנסות לחבר אותי בכלל כי אולי בעתי היה לכם סיכוי ידוע לי שלא תמיד העובד הוא מצטיין ולפעמים הוא שוגה וזה בסדר אך חברה גדולה כמוכם יכולה לקחת קצת אחריות על עצמה ולצאת גדולה אם היתם דואגים לניתוק שלי מהוט הייתי לקוח שלכם היום אבל אף אחד לא לקח את עצמו ביידים ודאג ללקוח ה"חדש" אני מקקוה שאני אקבל את כספי בחזרה
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
את הפיקדון מגיע לכם זה פייר אבל את החיוב הכספי מהחשבון תחזירו ותסגרו איתי את החשבון פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.8.08, בהמשך לפנייתו של מר רפאל בנושא כפילות חיוב בין yes לבין חברת הכבלים אבקש להשיב בנושא.



נושא פנייתו של מר אלפי נבדק בקפידה מול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים.



בנושא ניתוקו של מר אלפי מחברת הכבלים, ביתו חובר לשידורנו ביום 5.4.07, במעמד ההתקשרות למול yes הצהיר מר אלפי על היותו מנוי של חברת הכבלים וחתם על טופס לבקשת ניתוק כבלים.



על פי הנוהל ועל פי דין אנו שולחים את הודעת הניתוק 48 שעות לפני מועד חיבור הלקוח לשירותינו, במקרה דנן נשלחה ההודעה לחברת הכבלים כדין.



פניות טלפוניות בנושא זה נתקבלו ב yes מהלקוח מספר פעמים ונציגינו הביאו לידיעתו כי עליו לדרוש מחברת הכבלים ניתוק מיידי וחשבוניות לחיוב חשבונו אצלם כדי להמציא בפנינו.



למרות ש-yes שלחה את הודעת הניתוק לחברת הכבלים כדין, לאור עיכובים בטיפול חברת הכבלים בנושא וחוסר שיתוף פעולה מצדם, yes באופן חריג ולפנים משורת הדין מזכה את לקוחותיה בגין חיובי הצפייה בהם חויבו על-ידי חברת הכבלים החל מיום חיבורם לשירותנו ועד למועד הניתוק בפועל , כנגד הצגת חשבונית המעידה על החיובים כאמור.



yes יכולה לבצע החזר כספי זה כנגד הצגת חשבונית הכבלים עם החיובים לתקופה הנדונה, זאת לאחר ווידוא ניתוק הלקוח בפועל מחברת הכבלים ורק במידה והלקוח נשאר מנוי על שירותינו לתקופת מבצע ההכרות, ובמקרה דנן לתקופה בת 12 חודשים.



מר אלפי נתבקש על ידי נציגינו ליצור קשר בדחיפות עם חברת הכבלים ולדרוש ניתוק המנוי והפסקת החיוב בגינו באופן מיידי. חברת הכבלים בפניית הלקוח אליהם באופן ישיר מחויבת על פי חוק להיענות לדרישתו.



מר אלפי סיים התקשרותו מול yes ביום ה-8.5.07 כחודש לאחר חיבורו לשירותינו ואי לכך לא נוכל לזכות את חשבונו בגין החיוב הכפול מול חברת הכבלים.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה