פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום תנאים בחוזה נושא התלונה:
אוחנה פיני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
08/08/08
אל: עיתון ידיעות אחרונות מדור משפט שדה.
תוכנית הטלוויזיה כלבוטק – רפי גינת
הנדון :כבלים - yes

1. בתאריך ה 20/07/08 שעה 16:47 חתמתי חוזה בפקס לטל' 046410011 להעברתי מחברת הכבלים HOT לחברת הכבלים yes.
2. התנאים שהובטחו לי ע"י חברת yes והם מצ"ב בפקס ששלחתי אליכם חתום בחתימה שלי לאחר שדיברתי עם נציג החברה שלהם בחור בשם משה טל' נייד מס' .
3. כשקיבלתי את החשבונית חשכו עניי כי דברים שהובטחו לחוד וחשבון משהו אחר לגמרי.
4. מייד התקשרתי לברר מדוע לא מתקיימים התנאים שהובטחו לי ואז קיבלתי תשובה שזה לא מה שהובטח וכי בידם חוזה שחתמתי עליו ובו כתוב אחרת וביקשו שאני ישלח להם את החוזה בפקס.
5. מייד הבנתי שהם לא מתכוננים לעמוד בתנאי החוזה ומנסים לעשות פעולת התשה.
6. ניסתי לדבר שם עם יותר מגורם אחד כדי להסביר להם שהם טעו והם חזרו על עצמם שזה לא מה שכתוב בחוזה.
7. הדברים שהובטחו לי והם לא קוימו עד היום הם:
7.1 5 ממרים ללא תשלום דמי התקנה. ראה סעיף עלות הציוד דף 3 מתוך 7 בחוזה המצ"ב.
7.2 4 ממרים ללא תשלום דמי שכירות ובתום תקופה של 12 חודשים תשלום על הממיר הרבעי והחמשי 5 ₪ לכל ממיר. ראה נספח לחוזה תנאי מבצע מפענחים דף 6 מתוך 7 בחוזה המצ"ב.
7.3 תשלום על ממיר yesmax 6 ₪ בחודש לכל תקופת ההתחברות.
8. בפועל חייבו אותי :
8.1 תשלום של 105.76 עבור התקנת ציוד בניגוד לזה שהובטח לי שלא אשלם כלום.
8.2 התשלום של 105.76 ₪ בפירוט החשבון של ציוד כלל תשלום עבור 4 ממרים בשכירות תשלום של 4.78 ₪ עבור כל ממיר.
8.3 תשלום על ממיר yesmax בסך של 8.03 ₪ על תקופה חלקית מיום ההתחברות אולם התשלום לפי נציגי השירות הוא 24 ₪ לחודש.

משיחות עם חברים התברר שזאת לא טעות זאת שיטה והם עושים את הדברים האלה כשיטה וכנראה אני צפוי בעתיד בעוד סעיפים שהם לא יקיימו כגון תשלום לחברת הוט על הקנס שאני צריך לשלם עבור הניתוק באמצע תקופה ראה סעיף תנאי מבצע "התחייבות עלינו" דף 4 מתוך . מאותם שיחות התברר לי כי גם הוט עושה אותו דבר מה שמסביר שיש תאום מלא של חברות הכבלים הוט ו yes. וכל אחד מאשים את השני בנוכלות ובפועל שניהם נוכלים.




כמו כן הובטחו לי דברים בעל פה שלא כתובים בחוזה אבל הם דברים כפי שהבנתי ניתנים לכל אחד ואפשר לברר אותם עם המוקד כגון : החזר דמי התקנה על סך 99 ₪ במידה ואתחבר לטלפון של בזק ואכן כך עשיתי. וגם החזר של 100 ₪ אם אביא לקוח ואכן אני ביצעתי לאימי העברה לחברת הכבלים yes עוד לפני שהתחברתי והנציג משה הבטיח לי החזר של 100 ₪ דבר שלא התבצע.

בשלב ראשון אני מעביר להם בקשה להקפיא את המנוי מיום ראשון 10/08/08 בשעה 7:00 בבוקר
עד שכל הדברים שהובטחו לי בחוזה יקוימו.

מבקש לטפל בתלונתי שהרי לא רק אני ניפגע מהם כנראה שיש רבים (מאות).

נ.ב כל השינויים בחוזה שנכתבו בכתב ידי הם בסיכום עם נציג חברת yes משה ולראיה שהם חיברו אותי ולא טענו שום דבר עד היום.

בכבוד רב.
פיני אוחנה ת.ז 055463632 רח' לאה 31/2 חיפה מיקוד 35405
טל' 048370114 נייד 0508520406

העתקים:
מחלקת פניות הציבור
חברת yes – רח' היוזמה 6 אזור התעשיה כפר סבא 44425 טל' 09-7616666
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי על עוגמת נפש או לחילופין ביטול ההסכם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 11.8.08 בהמשך לפנייתו של מר פיני בנושא אי קיום תנאים בחוזה, אבקש להשיב בנושא.



מאחר וחלק מתלונות הלקוח לא היו ברורות די צרכן, הוצאה שיחה למר אוחנה ביום 8.9.08 לבירור כל תלונותיו. הובהרו כל הנושאים לשביעות רצונו, ויישלח אליו מכתב המפרט את כל המוסכם בינינו.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה