פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
חדד שלומית שם/כינוי:
‏שבת ‏09 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בפניה חוזרת למנהל האיזור החוצפן משה שאוכל לי בטלפון , מכחיש ומשקר
סוכם כי לא אשלם את דמי היציאה כיוון שבוטל לי הכרטיס האשראי ואין לי
יכולת להדסיר הו"ק בבנק , כאשר אני פונה שוב אומר לי משה כי עלי לשלם
דמי היציאה ובנוסף מנתק לי את השיחה אבקש את טיפולכם
רמאות ונזק כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 19.10.08, בהמשך לפנייתה של הגב' חדד בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע עם סיום התקשרותה מול חברתנו אבקש להשיב בנושא.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' חדד למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



בחודש אפריל 2008 התקבלה בחברתנו הודעה מחברת האשראי כי אמצעי התשלום במנוי של הגב' חדד מבוטל. החל מחודש זה ועד לחודש יוני 2008 פנו נציגינו מספר רב של פעמים אל הגב' חדד להסדרת תשלומים שוטפים ואמצעי תשלום תקין למנוי.



חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.



במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.

על הלקוח , בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי.



בשיחה מול נציגנו הובא לידיעת הגב' חדד כי באם לא תסדיר אמצעי תשלום תקין למנוי ותשלום ליתרת חוב שנוצרה יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי. אמצעי התשלום לא עודכן ויתרת חוב בגין חשבונית חודש מאי 08 לא שולמה, שירותי הצפייה הוסרו ביום ה-16.6.08 לרבות החיוב בגינם.



עם הפסקת ההתקשרות מול חברתנו חויב המנוי בהחזר עלות הטבת מבצע שהיה מעודכן במנויה באותה עת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפה הגב' חדד ביום ה- 19.7.2007 מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".

כדי להעמיד דברים על דיוקם החזר עלות ההטבה במקרה הנדון הינו: 419 ש"ח.



במנוי ישנה יתרת חוב נוספת בגין חיוב לשירותי הצפייה החל מיום ה-1.5.08 ועד למועד הסרת השירותים ביום ה-16.6.08.



חשוב לציין כי הגב' חדד עדיין לא החזירה את ציוד הקצה לרשותנו, אי החזרת הציוד ואי תשלום ליתרת החוב יגרור העברה לטיפול משפטי והוצאות נוספות.



לשירותך בכל עת,



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה