פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של נציגים ומנהלים כאחד נושא התלונה:
מזרחי דבי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי דבי ולאחרונה גיליתי שאני מחוייבת עבור ערוצים וסרטים שאין לי כל יד בהם. ביקשתי מביתימורן ליצור עימם קשר ושם הודיעו לה כי אכן נעשתה הזמנה טלפונית של אותם חבילות. לאחר הבהרה מצד ביתי שאין לנו כל קשר לאותם חבילות וסרטים ושיש לזכות אותנו נתקלנו מקיר בטון. בישתי לשוחח עם מנהל ואז חזרה אליי בחורה שאמרה שאין מה לעשות וכי זה מה שמופיע לאחר דרישה נוספת לבירור עם המנהל שמעליה חזר אלינו בחור בשם ברק מצוות סימה שתפקידו בכוח הוא מנהל אזור, והוא הבהיר מצידו שהבחורה שקדמה לו אינה מנהלת אלא נציגה רגילה. לאחר כל זה הוא טען כי המחשב שלהם זה הדבר הכי אמין שיש ושאין מצב שבעולם שהתחברו אלינו ושמבחינתי אני יכול לפנות לבית משפט ולהפסיק את שירותם. המומה מהתשובה העברתי את השיחה לבעלי והמשך השיחה נעשה בויכוח קולני שבה הביא לידיעתנו אותו מנהל אזור כי גם אתמול ב18/8 נעשתה הזמנה של סרט ב17:50, הובהר לו שלא היה אף אחד שיכל לעשות זאת והוא מבחינתו בחר שלא להאמין וטען שאין זה יכול להיות ובוודאי הוחלפו הכרטיסים בין הממירים ההזמנה נעשתה והמחשב הוא הכי אמין שיש. פה שכבר לא יכולנו לסבול את ההתנשאות של אותו מנהל אזור עברנו לפסים אישים והוא איים בלנתק את השיחה. ועוד נאמר על ידי אותו מנהל אזור כי הוא יבטל לנו את המנוי והוא לא יזכה אותנו כי זה מה שהוא מחליט. רתוחים מאופן ההתנהלות הלקויה של מנהל האזור ברק מצוות סימה שטען שאין עם מי לדבר מעליו ושהוא התחנה האחרונה שלנו החלטנו להביא לידיעת הכלל את המקרה החמור הזה. וקוראים לכל האנשים באשר הם שנכוו משירות מסוג זה של חב' יס ולומר שדי... מספיק להכניס את ידם לכיסם של אחרים ולטעון שהמחשב הוא מושלם אחרי הכל אלוקים ברא אותנוט ואנחנו לא מושלמים אז איך יכול להיות שתוצר של בני אדם יהיה מושלם...???
עלבון נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור החיובים הלא הגיוניים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 19.8.08 בהמשך לפנייתה של גב' דבי בנושא שירות לקוי, אבקש להשיב בנושא.



הלקוחה פנתה אלינו ישירות בכתב, בנוסף לפנייתה אליכם. נשלחה אליה תשובה מפורטת ביום 26.8.08 .



לנשוא תלונתה אשיב - מאחד הממירים שברשות הלקוחה הוזמנו אירועי צפייה, והיא טוענת שלא ביצעו ההזמנות. מאחר וסירבו לבקשתה החליטה להפסיק את הסכם ההתקשרות עם YES . בקשתה זו מטופלת ותואם מועד לאיסוף הציוד.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה