פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות טכנאי מחקה את ההקלטות ביס מקס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך ה- 19/8/08 הזמנתי טכנאי לתיקון תקלה במכשיר היס מקס שברשותנו. (המנוי רשום ע"ש תעודת הזהות שהוקלדה למטה) הודיעו לנו שיגיע טכנאי בין השעות 9:00-11:00. כרגיל הטכנאי לא הגיע בזמן והייתי צריך להתקשר ולהתלונן על כך. לבסוף כשהגיע, לאחר בדיקה החליט שהוא מחליף את מכשיר היס מקס. הודעתי לטכנאי שיש במכשיר הקלטות והזמנות הקלטה שחייבות להישאר. הוא אמר לי שאין בעיה, שהוא מחליף מכשיר אך משאיר את הכרטיס של המכשיר הקודם. הזהרתי בשנית לגבי ההקלטות והטכנאי שוב הודיע לי שהוא בדק עם המוקד של יס ואמרו לו שאין שום בעיה והכל נשמר. בבדיקה ראיתי שאין הקלטות קודמות במכשיר והטכנאי אמר לי שבגלל שהחליף מכשיר לוקח למכשיר כ- 15 דקות להעלות חזרה את הנתונים. הודעתי לו שאם לא יחזרו ההקלטות אני אבקש שיחזור לתקן את העניין והוא אמר שאין בעיה.
כעבור מעל לשעה בדקתי את המכשיר ועדיין לא היו הקלטות קודמות במכשיר. התקשרתי לשירות הלקוחות של יס להודיע להם על העניין והנציגה בשירות הלקוחות אמרה לי שאין לה מה לעשות והיא לא יכולה ליצור קשר עם הטכנאי, אלא רק להעביר את העניין הלאה. דרשתי לדבר עם אחד המנהלים. המנהלת הסבירה לי שבכל החלפת מכשיר נמחקות כל ההקלטות הקודמות וכל ההזמנות. שאלתי כיצד הטכנאי מדווח לי שההקלטות נשמרות בגלל שהשאיר את הכרטיס של המכשיר הקודם והדבר בכלל לא אפשרי?! אמרה לי אותה מנהלת שהיא איננה יודעת והיא תעביר את העניין למנהלים של הטכנאי. לאחר שווידאתי עם המנהלת שאין שום אפשרות להחזיר את ההקלטות הקודמות ביקשתי ממנה שתזכה אותי רטרואקטיבית על השימוש במכשיר מפני שכל ההקלטות שבוצעו בו נמחקו לחלוטין. המנהלת אמרה לי שהם לא מזכים רטרואקטיבית בשום מצב דבר שאני יודע שאיננו נכון. הציעה לפצות אותי בסרטים או ערוצים נוספים ללא תשלום. הודעתי למנהלת שאינני מעוניין בסרטים/ ערוצים נוספים ואני צופה בערוצים שהנני משלם עליהם ושזו לא הבעיה. הבעיה היא שאותה טעות של הטכנאי מנעה ממני שימוש במכשיר הקלטות שעליו אני משלם ובעצם עקב אותה טעות השימוש במכשיר כלא היה מפני שהינו ריק! המנהלת התעקשה שלא יכולה להחזיר לי תשלום רטרואקטיבית וגם כשהצעתי שתשלום עתידי על המכשיר לא ייגבה במשך תקופה מסויימת היא לא הסכימה לכך.
ברצוני לקבל זיכוי רטרואקטיבית על השימוש במכשיר או לחילופין שלא ייגבה תשלום בהמשך השימוש במכשיר למשך שנה. שום פיצוי בערוצים/סרטים לא מקובל עלי מפני ששילמתי על שימוש במכשיר וטעות של החברה מנעה את השימוש במכשיר.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ברצוני לקבל זיכוי רטרואקטיבית על השימוש במכשיר או לחילופין שלא ייגבה תשלום בהמשך השימוש במכשיר למשך שנה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 25.8.08, בהמשך לפנייתו של מר יובל בנושא תקלה במכשיר ה yesMax ומחיקת תוכן מוקלט במכשיר ה- yesMax במקרה של החלפת המכשיר התקול , אבקש להשיב בנושא.



אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים בחברתנו. תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת ממוחשבת. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי ולעיתים גם החלפת ציוד הקצה.



מבדיקה שערכתי מול מחלקת ההנדסה בחברתנו, תוכן המוקלט במכשיר אינו נמחק או נחסם לצפייה בדרך כלל עקב תקלה במערכת שלנו. התוכן יכול להימחק רק בצורה יזומה על ידי הלקוח או בתפעול בשיתוף פעולה מול נציגנו ע"י אתחול הדיסק הקיים במכשיר כאשר אנו מיידעים לקוחותינו שפעולה זו יכולה לגרום למחיקת תכנים מוקלטים, במקרים בודדים ימחק התוכן המוקלט כתוצאה מתקלה במכשיר .

.



באשר להקלטות השמורות על המכשיר, בנספח ההצטרפות לשירותי ה- yesMax בסעיף 7.3 מצוין:

" על אף ה אמור בסעיף 7.1 לעיל ,yes לא תהא אחראית בשום צורה או אופן לכל שיבוש בהקלטת שידור משידוריyes או לתוכן אשר יוקלט ויישמר על ידך ב -yesMax ומחיקתו ,כולו או חלקו ,מכל סיבה שהיא ,בין אם בתקופת האחריות ובין אם לאחר מכן ,לא תקים לך עילה לפיצוי. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מהוראות סעיף 5.6 לעיל".



בנוסף בסעיף 7.6.2.2 מצוין נושא האפשרות להחלפת המכשיר במקרה של תקלה ואי יכולתנו להעברת התוכן המוקלט ממכשיר למכשיר.



לאור המקרה ובפנייתו הטלפונית של מר מנור לנציגינו הוצע הענקת מחווה הכוללת מספר סרטים להזמנה ללא תשלום או צפייה בחבילת צפייה ללא תשלום לתקופה מוגדרת, הצעה זו לצערי לא הייתה מקובלת על מר מנור והוא ביקש פיצוי שונה. הובא לידיעתו כי על פי ההסכם ותנאי המבצע לקבלת שירותי המכשיר איננו מחויבים לכל פיצוי במקרה של מחיקת תוכן מוקלט .



חשוב לי להבהיר כי yes אינה מחויבת להציע ללקוחותיה כל פיצוי או מחווה, בייחוד לאחר שמהות הפנייה טופלה.



נאחל למר מנור המשך צפייה מהנה

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה