חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 25.8.08, בהמשך לפנייתו של מר יובל בנושא תקלה במכשיר ה yesMax ומחיקת תוכן מוקלט במכשיר ה- yesMax במקרה של החלפת המכשיר התקול , אבקש להשיב בנושא.
אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים בחברתנו. תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת ממוחשבת. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי ולעיתים גם החלפת ציוד הקצה.
מבדיקה שערכתי מול מחלקת ההנדסה בחברתנו, תוכן המוקלט במכשיר אינו נמחק או נחסם לצפייה בדרך כלל עקב תקלה במערכת שלנו. התוכן יכול להימחק רק בצורה יזומה על ידי הלקוח או בתפעול בשיתוף פעולה מול נציגנו ע"י אתחול הדיסק הקיים במכשיר כאשר אנו מיידעים לקוחותינו שפעולה זו יכולה לגרום למחיקת תכנים מוקלטים, במקרים בודדים ימחק התוכן המוקלט כתוצאה מתקלה במכשיר .
.
באשר להקלטות השמורות על המכשיר, בנספח ההצטרפות לשירותי ה- yesMax בסעיף 7.3 מצוין:
" על אף ה אמור בסעיף 7.1 לעיל ,yes לא תהא אחראית בשום צורה או אופן לכל שיבוש בהקלטת שידור משידוריyes או לתוכן אשר יוקלט ויישמר על ידך ב -yesMax ומחיקתו ,כולו או חלקו ,מכל סיבה שהיא ,בין אם בתקופת האחריות ובין אם לאחר מכן ,לא תקים לך עילה לפיצוי. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מהוראות סעיף 5.6 לעיל".
בנוסף בסעיף 7.6.2.2 מצוין נושא האפשרות להחלפת המכשיר במקרה של תקלה ואי יכולתנו להעברת התוכן המוקלט ממכשיר למכשיר.
לאור המקרה ובפנייתו הטלפונית של מר מנור לנציגינו הוצע הענקת מחווה הכוללת מספר סרטים להזמנה ללא תשלום או צפייה בחבילת צפייה ללא תשלום לתקופה מוגדרת, הצעה זו לצערי לא הייתה מקובלת על מר מנור והוא ביקש פיצוי שונה. הובא לידיעתו כי על פי ההסכם ותנאי המבצע לקבלת שירותי המכשיר איננו מחויבים לכל פיצוי במקרה של מחיקת תוכן מוקלט .
חשוב לי להבהיר כי yes אינה מחויבת להציע ללקוחותיה כל פיצוי או מחווה, בייחוד לאחר שמהות הפנייה טופלה.
נאחל למר מנור המשך צפייה מהנה
yes
|
פתרון: |
|
|