חוסר התייחסות וזילזול מוחלט בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אפתח בזאת שאציין כי אבי נפתר לפני כ-5 שנים, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים לשנות את שם המנוי שאליו מגיעים החשבוניות המשכנו לקבל חשבוניות על שם אבא שלי ז"ל.
אך זה היה רק תחילת הסיפור על קצה המזלג ולא הדבר הנורא מכל בכל המקרה.
ביום רביעי קיבלנו שוב פעם חשבונית כאשר במקרה זה היה כתוב לידי: אבא שלי בתוספת ז"ל ליד השם, עקב מקרה זה התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת יס ביום שישי 22/08/08 בשעה 10:11 והועברתי לקשרי לקוחות עקב בקשתי לטפל ביסודיות בעניין עקב אי שביעות רצוני מהטיפול בנושא במהלך ה-5 שנים האחרונות שאנחנו בתור משפחה חוזרים ושבים לבקש את שינוי שם המנוי.
בעקבות ההעברה הופנתי לנציגה בשם אנה, אנה הציגה את עצמה כאחראית ובעצם כדמות ההכי בכירה כרגע בשרות הלקוחות, כאשר הסברתי לאנה את הבעיה אנה אמרה שהיא לא מבינה מה הבעיה בכלל "וצריך רק לשנות את שם המנוי וזהו!", חשוב לציין שכל השיחה אם אנה הנציגה הבכירה התנהלה בזילזול מוחלט ברגשות הלקוח.
כמו כן, אחרי שנאמר לאנה שהבעיה קיימת כבר מספר שנים תגובת אנה הייתה "אז מה, סבא שלי נפטר לפני 8 שנים ואני עדיין מקבלת מכתבים על שמו וזה בכלל לא מפריע לי".
בנוסף במהלך השיחה אנה החליטה כנציגת השירות הבכירה של יס להרים את קולה על הלקוח, עוד אבן דרך להשגת פרס נציגת החודש.
אם שירות לקוחות כמו של אנה הנציגה הבכירה, הבורות , חוסר הרגישות, והחוצפה אינני חושב ששירות הלקוחות של חברת יס מתנהל בצורה נכונה כאשר זו הרגשת הלקוח אחרי שיחת טלפון אם נציגת שירות הלקוחות הבכירה אנה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
צעדים משמעותיים כנגד הנציגה אנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|