פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום הסכם התקשרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2007 עשיתי מנוי אצל "יס" כעובד חברת חשמל לתקופת מבצע של 12 חודשים. לצערי, התאכזבתי ברמות וביקשתי לסיים את הסכם ההתקשרות עקב מעבר דירה ותום תקופת ההתקשרות שהיא אוגוסט 2008.
פניתי אל "יס" במייל וחזרה אלי שירלי בתאריך 19/8/08, שהציגה את עצמה כמנהלת איזור. במהלך השיחה עם שירלי הובהר לי דברי מרמה והונאה אשר לו היו מעולם ומהווים עילה לתביעה.
לטענתה התקשרה אשתי רותי בתאריך 29.06.2008 וביקשה לחדש מנוי לתקופת מבצע נוספת של 24 חודשים בעיסקת מכר מרחוק ומסרה פרטים שלי ואמצעי תשלום שלי.
ראשית ,עלי לציין כי רותי איננה אישתי כי אם אמא. שנית,אני עובד חברת חשמל ,המנוי על שמי, אני גר בכתובת של המנוי ואמצעי התשלום יורד מהחשבון בנק שלי,לכן מפתיע אותי איך אימי היא זו שהתקשרה לחדש מנוי אם הוא אמור להסתיים באוגוסט 2008. ב 29 ביוני 2008 התקשרה נציגה בשם דנה לפלאפון של אמי וביקשה לשלוח חומר פירסומי לגבי מבצעים חדשים ,וליידע אותי לגבי סיום המנוי בעוד כחודשים ,אמי מסרה לה את הפלאפון שלי ואמרה לה להתקשר אלי. חוץ ממסירת הפלאפון שלי ומסירת כתובת למשלוח דואר לא מסרה אימי לדנה שום פרטים נוספים ו/או הסכמה לגבי המשך תקופת התקשרות וחידוש.(מנגד, טענה שירלי שאימי מסרה אישור לחדש מנוי ל24 חודשים נוספים ופרטי בנק).
למותר לציין,כי לא היה ולא נברא טענותיה של שירלי שכן אינני גר עם אימי ואין לה כל נתונים שלי (לרבות מספר חשבון בנק אישי שלי) ו/או הרשאה לבצע פעולות אלה בשמי והיא בטח לא תחדש מנוי שלא על שמה .כמו כן, בעסקת מכר מרחוק מחייב חוק הגנת הצרכן את העסק להציג לצרכן מידע מלא על העסקה- מחיר, מועד אספקה, תנאי תשלום, אחריות לנכס וכן פרטים בדבר זכותי לבטל את העסקה. אם העסק לא יידע בכל הפרטים האמורים הרי לא זו בלבד שהמוכר ביצע עבירה פלילית.
דנה לא יידעה אותי לגבי סיום תקופת ההתקשרות ,לא נתתי אישור לחידוש התקופה ,לא נתתי הוראה לחידוש אמצעי התשלום מהחשבון בנק שלי ולא הבעתי שום הסכמה טלפונית לחידוש. בנוסף,"יס"לא שלחו לי מסמך לגבי זה ולא קיבלתי גילוי שלם לגבי העיסקה.אי לכך ובהתאם לזאת, אבקש לסיים את תקופת התקשרותי הן בשירותי הטלויזיה והן בשירות האינטרנט במועד המקורי המתוכנן ,סוף אוגוסט 2008 וזאת מבלי לחייב אותי בעבור תשלום נוסף או קנס ,שכן "יס" עשתה משהו על דעת עצמם מבלי ליידע אותי הצרכן ולא ניתן ל"יס" אישור לא ממני ולא מאימי לביצוע חידוש הסכם ההתקשרות.
כספי סוג הנזק :
סיום הסכם התקשרות ללא קנס או עלויות נוספות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 2.9.08 בהמשך לפנייתו של מר גיא בנושא סיום ההתקשרות, אבקש להשיב בנושא.



הלקוח פנה אלינו ישירות בכתב, בנוסף לפנייתו אליכם. בהמשך לשיחה טלפונית עם נציגנו מר אלקנה מיום 8.9.08 נשלחה אליו תשובתנו ביום 8.9.08 .



לנשוא תלונתו אשיב - לפנים משורת הדין, בוטלה התחייבותו ולא יחויב בעלות החזר הטבה



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה