פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון רמאות של YES, ממיר HD משומש שניסו למכור לי כחדש והוציאו אותו מקופסה בנוכחותי כחדש והתקינו אותו אצלי וניסיון להתחמק מאחריות לדבר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היות ואני לקוח YES כבר מספר שנים ולאחר שהתרשמתי מהפרסום והשיווק האגרסיבי של YES לגבי צפייה באיכות מדהימה של מגוון ערוצים המוצעים למכירה בטכנולוגיית ה-HD, בררתי במוקד הזמנות ב-YES והבנתי שאני חייב טלוויזיה מיוחדת שבה אוכל לראות את הערוצים הנ"ל ו-YES יספקו לי תמורת תשלום גבוה נוסף גם ממיר HD חדש לצורך הצפייה והרוצים המיוחדים בטכנולוגיה החדשה.
הלכתי ורכשתי לצורך העניין טלוויזיית פלזמה חדשה משולבת עם טכנולוגיית ה HD-מיתר לציין שמחיר טלוויזיה המצוידת בטכנולוגיה זאת יקר פי 3 ממחיר טלוויזיה אחרת.
בתאריך 20/08/08 לאחר המתנה י בסבלנות של קרוב לשבוע(הטכנאי הגיע די מהר ולא איחר בהרבה) והתקין לי את הממיר HD החדש כאשר חשוב להדגיש הוא מוציא אותו מהקופסה ופותח את הקופסה בנוכחותי על מנת להראות לי שהוא מוציא כביכול מכשיר חדש מהקופסה, תמורת ההתקנה שילמתי 138 ש"ח, והתחייבתי לשלם 39 ש"ח בחודש עבור הממיר החדש, שלא לדבר על תשלומים של עשרות שקלים תמורת הערוצים הנוספים(סרטים וערוצי ספורט וכו')
לאחר ההתקנה הטכנאי נעלם מהר מאוד ובצורה חשודה מבלי שהוא מסביר כימת כלום. לצורך התצוגה הזמנתי את כל המשפחה הגדולה והחברים על מנת להראות להם את הרכישה החדשה בפעילותה ובכללותה.
כאן לאחר שכולם התאספו התבררה לי הפשלה והבושה הגדולה של YES והגיעה האכזבה הענקית שלי ושל המשפחה לאחר אינספור תקלות במהלך השידורים ובעיות תצוגה קשות והפרעות תוך כדי התצוגה, ניגשתי לראות את המכשיר וכאן ראיתי שהוא משומש בכלל ולא מכשיר חדש כפי שהבטיחו לי וכפי שהוצג לי ע"י הטכנאי, הטכנאי המקורי של YES פשוט הוציא את הממיר המשומש מהקופסה והציג לי אותו כממיר חדש לגמרה.
זהו עוקץ של חברת YES שאני לא יודע כמה עוד לקוחות נפלו בו, אני מאמין שאני לא היחיד פשוט אני הלכתי ובדקתי וללא כל ספר רואים שהמכשיר משומש לחלוטין וגם לא תקין. לאחר שהצגתי את הבעיה לאינספור נציגים של YES הבנתי שזה לא חדש להם וכנראה שאני לא הראשון שמתלונן על כך כי הם הכירו את הבעיה וניסו לתרץ אותה בסיפורי סבתא ודברים לא קשורים לעצם העניין בכלל, בזבזתי עשרות שעות המתנה וטרטורים טלפונים והסברים מחדש ל-10 נציגים שונים לפחות מבלי שמישהו נותן לי פתרון או מפצה אותי בכלל, ורק אתמול דברתי עם נציגה בשם ורד, שלא רצתה להעביר אותי לנציג בכיר יותר בשום דרך ואמרה שמבחינתה היא המנכ"לית של YES, שהבטיחה לתת לי הנחה מסוימת בדמי ההתקנה(הנחה של 100 ש"ח) תמורת זה שאני אשתוק ולא אפיץ את הפרשה הלאה, רק הטלפונים איתם עלו לי יותר. אני מבקש קודם כל שיתייחסו בכבוד לאנשים ולא תנסו לעבוד אליהם, בטח ללקוחות טובים וותיקים שמשלמים המון כסף תמורת השירותים שאתם מספקים, כבר עבר מעל שבוע ואני עדיין בלי ממיר תקין והישן בקושי מראה משהו ואף אחד לא מוכן לטפל לי בבעיה ולהחליף לי לממיר חדש ולפצות אותי על הכל, שלא לדבר שחייבו אותי על הממיר החדש כביכול ואני משלם תמורתו חודשית ו משלם על הערוצים תשלומים נוספים.
עלבון,בזבוזי זמן וטלפונים וטרטורים בלי סוף סוג הנזק :
ניסיון רמאות של YES, ממיר HD משומש שניסו למכור לי כחדש והוציאו אותו מקופסה בנוכחותי כחדש והתקינו אותו אצלי וניסיון להתחמק מאחריות לדבר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 2.9.08, בהמשך לפנייתו של מר מיכאל בנושא הצטרפות לשירותי מכשיר ה HD אבקש להשיב בנושא.



ראשית ברצוני לברך את מר סוקולובסקי על ההצטרפות לשרות ולאחל לו צפייה מהנה, צר לי ללמוד על אי הנוחות ואי שביעות רצונו של מר סוקולובסקי ממכשיר ה HD שהותקן בביתו.

במסגרת המבצע להצטרפות לשרות בעלות דמי שכירות חודשית ובכפוף לנספח הכולל את תנאי המבצע, yes אינה מתחייבת לספק מכשיר חדש במועד ההתקנה.



אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך תפעל החברה רבות בעניינו של מר סוקולובסקי על מנת שיוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה באמצעות מכשיר ה- HD.



בנושא המכשיר שהיה בידי נציגנו והותקן בביתו של מר סוקולובסקי במועד הנדון, אבקש להסביר כי yes משאילה ממירים, מכשירי yesMax ו- HD ללקוחותיה ושומרת לעצמה את הזכות להשאיל את הממירים הקיימים ברשותה בזמן התקנה או החלפה, ללא קשר לצורתם, לגודלם או לצבעם. החברה אינה מתחייבת לספק ממירים מסוג מסוים או לחלופין ממירים חדשים ואף דואגת ליידע את לקוחותיה כי לכל סוגי הממירים אותן אפשרויות טכניות ויתרונות טכנולוגיים זהים.



למרות האמור לעיל הוצע למר סוקולובסקי בפנייתו הטלפונית לנציגינו כי תבוצע החלפת המכשיר בהמשך לשביעות רצונו וללא עלות עבור השרות ותואם מועד הגעת נציגנו למתן השרות ביום ה-2.9.08, במועד זה לא איתר נציגנו את מר סוקולובסקי או מי מבני ביתו.



מר סוקולובסקי מוזמן לפנות לנציגינו בשרות הלקוחות לתאום השרות מחדש.



אנו מקווים כי מר סוקולובסקי ייהנה מהמכשיר ותפקודיו הטכנולוגיים המתקדמים.



לשירותך בכל עת,



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה