פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוכנעתי ע"י נציגת יס לחכות בביתי לנציג מכירות של יס שהגיע לאיזור מגורי-אני עדין מחכה לו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרה אלי שבוע שעבר נציגה בשם עינת או ענת, הציגה עצמה כנציגת חברת יס. היא מסרה לי כי כלקוח ישן של יס רוצים להציע לי מבצע מיוחד. יש נציג של החברה שיגיע לביתי ויתן לי תנאים מיוחדים כלקוח לשעבר וכמי שגר באותו איזור של ת"א.
מסרתי לעינת כי אני לא אני עסוק ואין לי זמו, כאשת מכירות טובה היא ביקשה ליצור קשר למחרת. למחרת היא שכנעה אותי שיגיע לביתי הנציג בשעה 17:00. הסברתי לה שאני מגיע במיוחד לביתי ומשנה תוכניות. היא מסרה לי שהפגישות הן אחת לשעה כך שהוא יגיע בזמון. עזבתי את עבודתי שיניתי תוכניות והגעי ב16:40 לביתי. כמובן שאף אחד לא הגיע, אף אחד לא התקשר. פשוט חיכיתי וחיכיתי.
בשעות ערב התקשרה עינת לבדוק איך היתה הפגישה. היא נדהמה לשמוע שאף אחד לא הגיע. חזרה על פרטי הכתובת. היא הבטיחהלבקשתי כי תחזור אלי עם תשובה מה קרה, והעניין נבדק על ידם בכל החומרה. לחוצפתה היא רצתה לקבוע לי פגישה נוסת.
עד היום אף אחד לא חזר אלי ולא התנצל. כמובן לא פיצו אותי על הזמן שחיכיתי.
אני שוקל בעתיד לפנות לתביעות קטנות.
זמן,שינוי תוכניות סוג הנזק :
לכל הפחות התנצלות ופיצוי קטן כפי שהיה קורה אם לא הייתי מחכה לטכנאי שלהם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 21.9.08, בהמשך לפנייתו של מר מני ארבל בנושא אי הגעת נציג המכירות אבקש להשיב בנושא.



נושא פנייתו של מר ארבל נבדק בקפידה מול מחלקת המכירות והגורמים הרלוונטים.



אבקש להביע את התנצלותנו הכנה בגין המקרה, הנושא הועבר לטיפול מנהל מחלקת המכירות ולבדיקה מעמיקה.



עם קבלת פנייה זו העברנו את פרטי הלקוח לנציג מכירות בכיר שעובד בשיתוף פעולה עם פניות ציבור ב yes ונותן שרות אישי ואיכותי, נציגנו יפנה אל הלקוח טלפונית.



נשמח אם מר ארבל יחליט להצטרף לשירותינו ולחזור ולהימנות עם קהל לקוחותינו, במידה ויתחבר לשירותינו אנו נשמח להעניק מחווה שירותית הכוללת אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה .



בברכת שנה טובה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה