פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוכן של יס שמבטיח דברים ולא מקיים רמאות לשמה בגדול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
עמק הזיתים 168 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב18.08 הגיע סוכן של יס אלי סיכם איתי על התחברות ב21.08 .08 הגיעו טכנאים של יס חיברו אותי לתשתית תוך הבטחה שנציג בזק בדרך אלי התקשר נציג בזק אמר שהוא יגיע בין 2-5 בצהריים בפועל לא הגיע שום נציג בזק ואני ללא קו נכון להיום דבר נוסף שום העתק מההסכמים לא התקבל מהם ויס נמנעים לשלוח לי את ההעתקים וכנ"ל לגבי השירות הטלפוני . דבר נוסף הגשתי תלונה על הנציג בשם צוריאל ליס בפקס עד היום לא נעניתי
הפסדי ימי עבודה סוג הנזק :
לבטל את העיסקה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 21.9.08, בהמשך לפנייתו של מר דניאל מיום ה- 8.9.08 בנושא תלונה על נציג מכירות ותהליך לחיבור תשתית אינטרנט דרכנו.



ברצוני לציין כי ביום ה-3.9.08 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י מר כהן.



פנייתו נבדקה בקפידה וביום ה- 9.9.08 שוחחה נציגת פניות ציבור טלפונית עם הלקוח. נציגתנו הביאה לידיעת הלקוח שתלונתו על התנהלות מול נציג המכירות והיחס הועברה ישירות למנהליו במחלקת המכירות ותטופל במלוא החומרה.



בנושא עיכוב בחיבור לשירות תשתית האינטרנט והתקנת קו של בזק, הוסבר ללקוח כי המבצע לחיבור תשתית אינטרנט של "בזק" ניתן באמצעותנו וללקוחות שלנו, אולם כל התקשרות באשר לחיבור בפועל, כל פרט טכני אחר והתשלום בגין השרות מתבצעת ע"י הלקוח ישירות מול חברת "בזק", ראה נספח תנאי מבצע "בזק" : " בכל נושא ו/או שאלה בקשר לתנאי מבצע זה עליך לפנות ישירות לחברת בזק בטלפון 1-800-800-199 " .



בכפוף לתנאי המבצע עבור שירותי האינטרנט וכחלק בלתי נפרד מתנאיו, yes מעבירה את ההזמנה עבור השרות לחברת "בזק" בטווח של 3 ימי עסקים מחיבור הלקוח לשירותי הצפייה בפועל וההתקשרות מול חברת "בזק" לקבלת המודם, התקנתו, וכל פרט טכני אחר לרבות שינוי במתכונת קו הטלפון בביתך או התקנת קו טלפון מתבצעת כאמור לעיל ע"י הלקוח ישירות מול חברת "בזק" ואינה באחריות yes .



אבקש לציין כי אנו עושים (ונמשיך לעשות) כל שביכולתנו על מנת להביא לחיבורו המהיר של הלקוח לשירות האינטרנט. לעיתים בשל סיבות כאלה ואחרות, שלא תמיד תלויות בנו, ואינן ניתנות לצפייה מראש, תהליך החיבור מתארך מעבר למשוער.



במקרה דנן לצערנו חל עיכוב בתאום שרות להתקנת קו בזק בבית הלקוח וכשהגיע טכנאי בזק לבית הלקוח לא היה בידיו המודם למרות שנתבקש מראש להגיע מצויד במודם. למרות שנושא זה אינו באחריותנו בשיחה נוספת של נציגת פניות ציבור עם הגב' כהן ביום ה- 16.9.08 הובטח כי יעשה מאמץ לתאום שרות טכנאי בזק להתקנת מודם בביתם בדחיפות והועברה פנייה דחופה לבזק.



ביום ה-17.9.08 בשיחת מנהל מול הלקוחות אושר תאום טכנאי בזק בביתם ליום ה-18.9.08.



צר לנו על העיכוב בביצוע השרות אולם אחזור ואדגיש שנושא זה אינו בידינו ולא באחריותנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה