פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מקיימים את מה שנכתב בחוזה תלונת המשך נושא התלונה:
אוחנה פיני שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' היוזמה 6 כפר סבא 44425 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 11.8.08 בהמשך לפנייתו של מר פיני בנושא אי קיום תנאים בחוזה, אבקש להשיב בנושא. מאחר וחלק מתלונות הלקוח לא היו ברורות די צרכן, הוצאה שיחה למר אוחנה ביום 8.9.08 לבירור כל תלונותיו. הובהרו כל הנושאים לשביעות רצונו, ויישלח אליו מכתב המפרט את כל המוסכם בינינו. נשמח לעמוד לשירותך בכל עת. פתרון:

מצ"ב מכתבי שבו חברת יס לא עומדת בתנאי החוזה
12/9/08
אל מר אלקנה וקסלר

קיבלתי את מכתבך מתאריך 8 ספטמבר 2008 מס' מערכת 630234
סיכום הדברים במכתבך לא מקובל.
מצ"ב החוזה עליו חתמתי ורק הוא מקובל.
במידה ואתם משנים דבר אחד ממה שכתוב בו אני רואה בזה כהפרת חוזה.
אני מבקש אם אתם לא מסכימים לחוזה שנחתם על ידי אין לי ברירה אלא להתנתק בגלל שאתם לא מקיימים את החוזה עליו חתמתי.
להזכירך החוזה מדבר על תשלום 215 ₪ לחודש ל 24 חודשים ולא ל 36 חודשים.
במחיר כלול 4 ממרים + ממיר של yesmax .
דמי שכירות עבור הממיר השלשי והרבעי יהיו 5 ₪ עבור כל ממיר בשנה השנייה. עבור הממרים האחרים לא יגבה תשלום.
אין לי צורך בחבילת ההטבה של חבילת המשחקים שניתנה כדי לבלבל אותי ולשנות את החוזה.
ערוץ ג'ניור ניתן לי ללא תשלום אם אתם רוצים עליו תשלום אני מבקש לנתק אותו.
האחריות של הניתוק שלי מחברת הכבלים הוט היא האחריות הבלעדית שלכם וכל תשלום קנס ותשלום עבור שימוש בכבלים של הוט מעבר לתאריך 22/7/08 בו חוברתי לחברת יס הוא על חשבונכם.
ללא תנאי של זמן שבו אני אגיש את התשלומים להוט אם זה קנס או תשלום על אי שימוש בכבלים של הוט מתאריך 22/7/08.
קיבלתי חשבונית לתקופה של 1/8/08 עד 31/8/08 ואני רואה בחשבונית התשלום החודשי שגביתם הוא 228 ₪ לפני מע"מ ולא 215 ₪ כולל מע"מ. כמו כן אני לא מבין למה רק בחודש הבא אני צריך לקבל את הזיכויים המגיעים לי.
הזיכוי צריך על הממרים צריך להיות 105 ₪ ולא 97.73 ₪.

אני לא מבין את החוצפה שלכם אתם ממשכים בשלכם וגורמים לי עוגמת נפש.
אם תמשיכו בדרכם אני אפנה לתקשורת ועיתונות וגם אפיץ את כל עלילותיכם בהפצה אלקטרונית לכל האנשים שאני מכיר ואבקש מהם להפיץ למכרים שלהם.

כדאי מאוד שתפסיקו להכעיס אותי ושזה יהיה מכתבי האחרון אליכם.

פיני אוחנה
לאה 31/2 חיפה
טל' 04-8370114
נייד 0508520406

עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 21.9.08 בהמשך לפנייתו החוזרת של מר פיני מיום 12.9.08 בנושא אי קיום תנאים בחוזה, אבקש להשיב בנושא.



התקבלה תלונה זהה ישירות מהלקוח, ניתנה ללקוח תשובה מפורטת עם התייחסות לכל טענותיו.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה