פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס לא עומדת במילה שלה נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר כמה שנים טובות לקוח של יס. בשנה שעברה ציפינו פחות ופחות טלוויזיה, כי לטעמינו אין הרבה מה לראות בה. באפריל תם תקופת ההתחייבות עם יס, ורצינו להתנתק. בשיחות עם נציגי השירות הוחלט שנשאר לקוח של חברת יס כאשר מקבל את כל הערוצים בבערך 240 ₪ בחודש, עם התחייבות של שנתיים. בכניסת המבצע החדש ראינו שלא כל הערוצים פתוחים, אלא רק כמה (שלא התעניינו בהם).
אחרי שיחה עם שירות הלקוחות התברר שהמבצע לא כולל את כל הערוצים, אלא רק כל החבילות. הסברתי שלו ידעתי שהמבצע לא כולל את כל הערוצים לא הייתי מקבל אותו. נציגת השירות קיבלה את טענתי, ויחד והוחלט להקפיא את המנוי כדי לראות אם אפשר "לחיות" בלי יס (רק ערוץ 1, 2 ו-10). הוחלט שבסוף תקופת ההקפאה אני חופשי לבחור האם בכל מקרה לעזוב את יס, או להישאר לקוח. אפילו שאלתי שוב אם באמת המבצע יבוטל אם לא ארצה להישאר ביס, ונעניתי בחיוב.
אתמול, 11 ימים לפני תום תקופת ההקפאה התקשרתי ליס כדי לנתק סופית.
היום חזר אליי נציג של יס, ובשיחה וארוכה הבהיר לי שהוא לא מכבד את ההסכם ביני ובין יס שאמר שאני יכול לעזוב את יס בסוף תקופת ההקפאה. אם בכל מקרה רוצה לעזוב את יס אצטרך לשלם קנס בגובה 400 שקל.
סיימנו את השיחה עם המשך סטטוס הקוו, הארכנו את זמן ההקפאה בעוד חודשיים.
אני רוצה שיס תעמד מאחוריי המילה שלה, ותאפשר לי לעזוב בלי קנס.
אני בינתיים רק מעוניין בערוצים הבסיסיים (ערוץ 1, 2 ו10), אך לא מוכן לשלם מאות שקלים בחודש עבורם, ואם זה המצב מעדיף לא לצפות בטלוויזיה בכלל.
כספי סוג הנזק :
יס צריכה לעמוד מאחוריי המילה שלה, ולאפשר לי לעזוב בלי קנס. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 21.9.2008 בעניינו של מר גדעון.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 11.5.2008 סוכם למול מר יונגה על חידוש התקשרות בהתאם לתנאי מבצע מסוג IW9 הכולל את מסלול TOP למשך שנתיים (24 חודשים) החל מיום 13.5.2008.



ביום 16.5.2008 נשלח נספח תנאי מבצע לביתו של מר יונגה.



למרות האמור לעיל, הוחלט באופן חריג ולפנים משורת הדין לאפשר למר יונגה לסיים התקשרותו למולנו ללא חיוב עלות הטבה. אישור זה עומד לזכותו עד ליום 20.10.2008 בלבד.



אנו מקווים כי מר יונגה יבחר להמשיך התקשרותו למולנו וימשיך ליהנות מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה