פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר עבור שרות כפוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במרץ השנה פניתי ובקשתי לנתק אותי מחבילת הבסיס. לחליפין, הוצע לי לקבל הקפאה של שרותי התוכן שתאפשר לי לצפות בערוצי החדשות הישראליים בלבד לתקופה של 4 חודשים, תמורת 15 ש"ח לחודש.
ב- 1.8.08 עמד להסתיים תוקף ההסכם. יום קודם התקשרתי ובקשתי להאריך או לנתק. הוצע כי נציג שרות יתקשר אלי.בתוך 48 שעות. הנציג התקשר רק כעבור 6 ימים ואישר הקפאה של חודשיים נוספים. יחד עם זאת נדרשה הסכמתי בכתב. בהיעדר פקס,בקשתי לקבל את טופס הבקשה בדואר. משעברו ימים אחדים המתנתי שוב זמן רב על הקו כדי להזכיר שלא קבלתי את הטופס וכי בינתיים הממיר שלי פתוח לשידורי התוכן מבלי שארצה. הנציג שענה לי (זה היה כבר ב-10.8.08) בקש שלא אדאג כי לא אחוייב ושלח שוב את הטופס הנדרש. למחרת הגיע הטופס ובו ביום שוגר לחברת הלווין.

עם קבלת חיובי האשראי אני מגלה להפתעתי כי נגבה ממני סכום של 72.39 ש"ח עבור שרות שלא בקשתי.

שתי נציגות השרות אתן דברתי היום (שוב, אחרי המתנה ממושכת על קו הטלפון...) טענו כי חובה היה עלי להודיע על בקשת הניתוק שבוע קודם התפוגה ולא יממה אחת בלבד קודם המועד, אלא שהדבר אינו נזכר בבקשה עליה חתמתי ולא הובהר לי בשום צורה על מועד אחרון להודעה.

(1) איני מוצאת כי זה הוגן לחייב אותי על מוצר שלא הזמנתי, במיוחד לאור העובדה שהודעתי על רצוני להינתק או להמסיך מסלול ואילו "יס" היא שעיכבה את הביצוע.

לכן, כלקוחה ותיקה, רציפה ופוטנציאלית של "יס" , אני מוצאת כי נכון יהיה מבחינתם לזכות אותי בגין החיוב המיותר.

(2) מאחר והובהר לי כי ההקפאה הנוכחית תפוג ב- 1.10.08 - אני מודיעה בזאת על נכונותי לנתק אותי מכל שרותי "יס" באותו מועד.
"מכירת" שרות בכפיה סוג הנזק :
זיכוי וניתוק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 21.9.2008 בעניינה של הגב' נילי.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי הגב' באשי ביקשה לרשום במנוי על שמה הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן ("הקפאה") החל מיום 1.4.2008 ועד ליום 1.8.2008 ובהתאם למדיניות החברה כי שצוינה בטופס הבקשה לביצוע ההקפאה אשר הובא לידיעתה.



ביום 31.7.2008 אושר לגב' באשי באופן חריג להמשיך את תקופה ההקפאה לחודשיים (2 חודשים) נוספים. ביום 5.8.2008 סיכמה הגב' נילי באשי למול נציגי החברה על המשך תקופת ההקפאה מיום ליום 11.8.2008 עד ליום 1.12.2008 ובהתאם למדיניות החברה.



יחד עם זאת ולמרות האמור לעיל, ביום 22.9.2008 זוכה חשבונה של הגב' באשי בגין חיובים חודשיים לתקופה 1.8.2008-11.8.2008.



אנו מאחלים לגב' נילי באשרי שנה טובה וחג שמח.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה