פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות, או יותר נכון חוסר איכות, השירות של חברת יס נושא התלונה:
קליינר סנדרה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי חתומה על חוזה של שנה עם החברה וקרה כך שנאלצתי להפסיק לקטוע את העסקה לפני תום השנה. יצרתי קשת עם החברה שבועיים לפני מועד תום ההתקשרות כדי לתאם, בין הייתר, את תאריך איסוף הציוד. נקבע לי תאריך רחוק משבועיים מאותו היום אך הייתי מוכנה לזה, ולא נאמר לי שכל עוד הציוד לא נאסף מבייתי אני ממשיכה להיות מחוייבת כרגיל. בתאריך שנקבע לאיסוף הציוד לא הגיע הטכנאי הודיע לי על איחור ואחרי שבזבזתי כבר כמה שעות בהמתנה, הודעתי לו שאין צורך להגיע כי אני חייבת ללכת, וביקשתי לקבוע מועד חדש לאיסוף הציוד. הטכנאי אמר שייצרו איתי קשר ע"מ לתאם מחדש. אף אחד לא יצר איתי קשר כמובן ופתאום גיליתי להפתעתי שחוייבתי סכום מלא על שימוש של חודש שלם כאשר אני כבר לא גרה קרוב לחודש בדירה שבה הייה לי יס. התקשרתי לחברה שבה נאמר לי שעד שהציוד לא נלקח מבייתי אני ממשיכה לשלם כרגיל + ברגע שיאסף הציוד אני גם משלמת קנס התנתקות בסך של 400 ש"ח (אבל את זה כבר ידעתי והייתי מוכנה לזה). לאחר וויכוחים רבים ביקשתי לתאם טכנאי. התאריך נקבע ל-18 לחודש (כשבועיים אחרי). והנה אני מחכה לטכנאי מ-10 בבוקר מפסידה לימודים ועבודה ואין עם מי לדבר. אני מתקשרת למוקד של יס ומקבלת יחס מזלזל.
כספי, סוג הנזק :
אני מבקשת החזר על החודש שאני משלמת ליס כסף על אחסון הציוד שלהם!!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה