פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי יציאה מיותרים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.9.08 התחברתי ליס לאחר שהובטח לי ע"י הנציג "מקסים" שכל הערוצים פתוחים לצפיה בעלות 245 ש"ח כמובן שביום הראשון לחיבור זה לא היה כך ונציגת שירות אמרה שאין כזה דבר חבילה כוללת ונדרשתי להוסיף תשלום של 13.90 לערוץ ג'וניור לילדים. לאחר 5 ימים פניתי שוב לשירות הלקוחות לבצע ניתוח משירותי יס בשל חוסר שביעות רצון מהשירותים המוצעים ומהמחיר הגבוה שאדרש לשלם עבור כל ערוץ נוסף , הפנו את תלונתי לקשרי לקוחות אשר יצרו עימי קשר אתמול 22.07.08 ואמרו שעלי לחתום על טופס החשכה ויגיעו לאסוף את הציוד רק בעוד חודש בגלל החגים(מעניין שמי שמתחבר יחברו אותו באמצע החג אפילו) עדכנו אותי שיש דמי יציאה 470 ש"ח למרות שידוע לי שיש חוק שאם תוך 14 לא קיבלתי שירות אני לא אמורה להיות מחוייבת מדוע עליי לשלם סכום כזה?????

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 28.9.2008 בעניינה של הגב' אירית.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 14.9.2008 הצטרפה לשרותינו בהתאם לתנאי מבצע הכרות מסוג DV7* הכולל את מסלול TOP + ממיר yesMax במחיר 245 ש"ח לחודש למשך שלוש שנים ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתה ולאישורה.



ביום 23.9.2008 הוסרו שירותי הצפייה מרשומות המנוי ובהתאם לבקשתה בכתב וכפי שמוסכם בינינו בהסכם ההתקשרות.



לאור פנייתה הוחלט באופן חריג לזכות את חשבון המנוי בסך 470 ש"ח בגין החזר עלות ההטבה ועם בקשתה לניתוק המנוי על שמה.



יצוין כי באפשרותה של הגב' שאול להשיב את ציוד הקצה למשרדי החברה ברחוב אדום 6, אזור התעשיה כנות בימים א עד ה בין השעות 08:30-17:00



פרטים לשעות עבודה במהלך החגים ניתן לקבל למול נציגי החברה במוקד השירות בטלפון *2080 או 1-800-20-8000



רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.



אנו תקווה כי הגב' אירית שאול תבחר בעתיד לשוב ולהצטרף לשירותי yes.



שנה טובה וגמר חתימה טובה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה