פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת לווין YES איננה עומדת בהסכם כתוב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 אזה"ת כפ"ס כתובת:
שרות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.4.2008 הגיע לביתי סוכן של YES לאחר פניה מחברת YES על רצונם שהתחבר לחברתם, במקום לחברת כבלים HOT עם הבטחה מצידם על הוזלה בתשלום. פניתי לחברת YES מספר פעמים אך ללא הועיל.
בתאריך 13.9.2008 פניתי במייל לחברת YES שתוכנו: פניה: הנני פונה אליכם דרך האתר כוון שמספר פניות דרך שרות לקוחות 2080* לא עוזר. בטופס הצטרפות ל YES בתנאי מבצע הטופס הצהוב, שנציג המכירות שלכם (ברק 0509489480) חתום כתוב " 267 ש"ח כולל 3 ממירים(1 מקס) קנס כבלים ע"ח YES חודש חינם+כולל איטרנט וספק כולל הכל" וזה למשך שנתיים מיום חיבור ל YES. הנני שולח במייל צילום הטופס. ברצוני לדעת: 1. עינין האינטרנט וספק טרם סודר אחרי 5 חודשים. 2.כיצד אני מקבל החזר קנס ששילמתי לכבלים. תודה. זיהוי לקוח במערכת: 1441256
בתאריך 14.9.2008 קיבלתי מייל מחברת YES שתוכנו: שלום רב. קיבלנו בתודה את פנייתך. לאחר בדיקה, כפי שהוסבר לך על ידי נציגנו ביום 06.07.08, בוצע זיכוי בגין שירותי הגלישה על סך 200 ש"ח בחשבונית חודש יוני 2008. בנוסף לכך, בהתאם לנספח "התחייבות עלינו" חתום באחריות הלקוח להעביר תוך 3 חודשים חשבונית כבלים על קנס ניתוק לצורך זיכוי. מס' פקס להעברה 09-7616359. אשמח לעמוד לרשותך בכל עת. בברכה, מרינה סמוליאר, מח' פניות הציבור חברת yes
בתאריך 15.9.2008 עניתי מייל לחברת YES שתוכנו: תודה לתשובתך.
1. קיבלתי זיכוי של 200 ש"ח בגין שירותי אינטרנט מ 4.2008 (חבור ל YES) ועד 9.2008.
2.נציג המכירות הבטיח שכל חבילת החיבור לYES היא למשך שנתיים בסכום 267 ש"ח. מצורף מסמך חתום ע"י נציגכם, ברק. לכן ברצוני לקבל החזר החל מחודש 9.2008.
3. שלחתי את חשבונית קנס ניתוק לפקס שצויין.
בתאריך 16.9.2008 קיבלתי מייל תשובה מחברת YES שתוכנו: שלום רב. קיבלנו בתודה את פנייתך. לאחר בדיקה ראשית, עלות מסלול הצפייה הינה 235 ש"ח בלבד ולא 267 ש"ח. ניתן לראות גם בהתאם לחיובים חודשיים. באשר למסלול גלישה, ישנו נספח מבצע חתום על ידך כי תשתית גלישה חצי שנה חינם וחצי שנה ב39 ש"ח. מעבר לכך, אין לחברת YES כל קשר לספק גלישה אשר נבחר על ידך בלבד. יחד עם זאת ניתן גם זיכוי 200 ש"ח. אשמח לעמוד לרשותך בכל עת. בברכה, מרינה סמוליאר מח' פניות הציבור חברת yes
בתאריך 3.10.2008 שוחחתי טלפונית עם מעיין מקישרי לקוחות וכן עם אחראית משמרת של חברת YES. הוסבר לי שלחברת YES אין תשתית אינטרנט ולא ספק אינטרנט לכן הם לא יכולים לספק מה שאין, כפי שהתחייב סוכן YES. בתמורה מוכנים לתת חודש צפיה חינם במקום תשלום 6 חודשים לתשתית אינטרנט וספק אינטרנט על חשבוני.
בקשתי היא שחברת YES תעמוד בהתחיבות כפי שרשם סוכנם. או תשלום פיצוי 1800 ש"ח כפי שהם רוצים ממני אם אני לא עומד בהתחיבות ומבקש להתנתק מ YES.
כספי סוג הנזק :
בקשתי היא שחברת YES תעמוד בהתחיבות כפי שרשם סוכנם. או תשלום פיצוי 1800 ש"ח כפי שהם רוצים ממני אם אני לא עומד בהתחיבות ומבקש להתנתק מ YES. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר אברמוביץ.

בהמשך לפנייתך ולאחר בדיקה למול רשומות המנוי במערכת החברה, מר אברמוביץ פנה לחברה באמצעות אתר אינטרנט וקיבל תגובה ביום 06.10.08 כי באישור חריג יזוכה בגין חיובים עבור ספק שירותי הגלישה לתקופה של שנה (12 חודשים) בחשבונית של yes וזה כנגד הצגת הנספח תנאי המבצע של החברה שמספקת ללקוח שירותי הגלישה בציון חיוב חודשי בגין השירות שמשלם הלקוח.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה