פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת דמי פיקדון נושא התלונה:
בן שושן דוד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מתאריך 13-2-08 התנתקתי משרות יס .החזרתי את הממירים והשלטים
יש בידי אסמכתה ,
למרות פניותיי הרבות טלפונית.פקסים גם בזה יש לי אסמכתאות למרות כל זאת
עדין לא קיבלתי את דמי הפיקדון שמגיעים לי

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 16.10.2008 בעינינו של מר דוד.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 13.2.2008 התקבלה בקשתו של מר בן שושן לניתוק המנוי.



למרות המוסכם בינינו בהסכם ההתקשרות ביטל מר בן שושן את אמצעי התשלום על שמו לחיובים שוטפים עד לביצוע הליך גמר חשבון.



ביום 21.8.2008 זוכה על ידינו חשבונו של מר בן שושן בסך 315.65 ש"ח בגין חיובים חודשיים לתקופה 13.2.2008 עד 24.3.2008.



בנוסף, ביום 21.7.2008 חויב חשבון המנוי בסך 197.44 ש"ח בגין עלות כרטיס חכם אחד אשר הותקן על ידינו בכתובת המנוי וטרם הוחזר לידינו.



יצוין כי ביום 21.7.2008 עם החזרת ציוד הקצה לידינו זוכה חשבון המנוי בסך 541.61 ש"ח בגין דמי פיקדון לממיר אחד ובסך 43.61 בגין הצמדה לפיקדון. יחד עם זאת במועד זה חויב חשבון המנוי בסך 421.61 ש"ח בגין הפחת פיקדון ובהתאם להסכם ההתקשרות.



כמו כן,ביום 21.8.2008 זוכה חשבונו של מר בן שושן בסך 215.92 ש"ח בגין חיוב ממיר.



לאור האמור, נכון למועד זה חוב במנוי על שם מר בן שושן אשר עליו להסדיר למול עו"ד פישר, בא כוחה של yes בטלפון 09-8890909.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה