פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לסחטנות והטרדה נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר השנה (2008) עברתי דירה והודעתי על כך לחברת "יס". מאחר והייתי מחוייבת להיות מנויה לעוד 6 חודשים, לקחתי איתי את 2 הממירים שברשותי לכתובתי החדשה, וזאת בידיעת ובהנחיית נציג "יס". לא עשיתי בהם שימוש כל אותה עת, מאחר ולא התחברתי שם לשירותי "יס". ביום 26/8/08 חתמתי על טופס בקשה לניתוק שירותי הצפיה ששוגר אלי ע"י חברת "יס". בטופס זה גם ציינתי את כתובתי העדכנית (קיבוץ זיקים). קבענו מועד לאיסוף הממירים בכתובתי החדשה ליום 15/10/08 בין השעות 9:00-11:00. אציין כי נציגי השירות עמם שוחחתי במהלך חודשים אלו (כ- 4 במספר במועדים שונים) היו מעודכנים בכתובתי החדשה ובשבוע שעבר אף התקשר אלי נציג מטעם "יס" ונתן לי תיזכורת בדבר איסוף הממירים. הוא גם שאל שוב לכתובתי ונענה שבזיקים. ביום 12/10/08 התקשרה נציגה מ"יס" ושאלה אם אפשר לבוא לקחת את הממירים למחרת. עניתי לה שלא מתאים לי ושקבענו ל- 15/10/08. הבוקר (13/10/08), שוב התקשרה נציגה אחרת ושאלה אם אפשר לבוא לקחת את הממירים "משד' בן-גוריון 28 באשקלון" (כתובתי הישנה). עניתי לה שראשית, כבר שאלו אותי לגבי היום ועניתי שאי-אפשר ושנית, אני כבר לא גרה בכתובת זו, אלא בזיקים. התקשרתי למוקד השירות ודיברתי עם נציגה בשם אביבית. אמרתי לה שאני לא מבינה מדוע מתקשרים אלי כל יום ושכבר עניתי לגבי איסוף הממירים ושאני מבקשת שלא יטרידו אותי יותר, וכן מדוע הכתובת לא מעודכנת למרות שמסרתי כבר כמה פעמים את כתובתי החדשה. על כך נעניתי שבגלל שאני כבר לא מנויה, הם לא מעדכנים את הכתובת ולכן מופיעה כתובתי הישנה (טענה תמוהה ביותר.). לאחר כ- 5 דקות התקשרה אלי אביבית ואמרה לי שאם אני רוצה שיבואו לקחת את הממירים מכתובתי העדכנית (בזיקים), עלי לשלם 149 ש"ח!! כמובן שעניתי שאני לא מוכנה לשלם אף אגורה, שבכל אותן פעמים ששוחחתי עם נציגי יס בטלפון, איש מעולם לא טרח לעדכן אותי בדבר תשלום עבור איסוף מכתובתי הנוכחית! והלוא ברור שלא אחכה עם הממירים בכתובתי הישנה כי אני לא גרה שם כבר 8 חודשים! זוהי דרישה מגוחכת ולא הגיונית! נעניתי גם שאני יכולה להביא את הממירים למוקד שירות. אינני מתכוונת לשלם עבור איסוף הממירים, אינני מתכוונת להיטרטר למוקד שירות או לשום כתובת אחרת. מה הבעיה לחברת יס לבוא לכתובתי החדשה לשם איסוף הממירים ולא לכתובת הישנה? מה עוד שמדובר בכ-15 דקות נסיעה בלבד מכתובתי הישנה? זוהי סחטנות לשמה והערמת מכשולים מיותרת. הפעם הראשונה שנודע לי שאני צריכה לשלם היא מהגב' אביבית היום בטלפון.
ועוד בעניין חיובים כספיים: כאמור, ביום 26/8/08 חתמתי על טופס בקשה לניתוק שירותים (או מה שנקרא בשפת יס - "החשכה"). שלחתי בפקס ע"פ מס' הפקס שרשום על הטופס. למחרת התקשרתי לתאם מועד לאיסוף הממירים, דיברתי עם נציגה בשם שירז וביקשתי גם לוודא את קבלת הטופס והיא אישרה לי שאכן הטופס הגיע. ביום 15/10/08, לאחר בירור עם חברת כרטיסי האשראי, נודע לי כי חוייבתי ביום 23/9/08 בסך של 320.58 ש"ח. התקשרתי לשאול מה פשר החיוב ונעניתי ע"י נציגה בשם עינב, כי לא ביקשתי להפסיק את השירותים!! אני כמובן טענתי שזה לא נכון ואף ציינתי בפניה כי וידאתי קבלת טופס הבקשה לניתוק שירותים, אך היא אמרה לי שאין כל תיעוד במחשב.
כל הטענות האלה של חב' "יס" נראות לי תמוהות ביותר. נראה לי מוזר שדווקא עניינים כה חשובים ורלוונטיים "הולכים לאיבוד", בבחינת "לא ראינו-לא קיבלנו". מההתנהלות של חב' "יס" מצטיירת תמונה שהיא מנסה להערים עלי קשיים מכיוון שהודעתי להם שאני לא מעוניינת יותר בשירותיהם ואולי "על הדרך" גם להרוויח ממני קצת כסף.
קיבלתי כבר מס' פניות ושכנועים בטלפון מנציגי "יס" לשוב ולהשתמש בשירותיהם. לו היתה חב' "יס" נוהגת עמי בהגינות, הייתי שוקלת זאת מחדש בחיוב. כעת לאור התנהלותה הבלתי הוגנת של "יס", אין סיכוי. חבל.
לעת עתה הממירים נמצאים אצלי בבית בקיבוץ זיקים, אין לי כל צורך בהם וחברת "יס" מוזמנת לשלוח נציג מטעמה לבוא לקחתם משם לאחר תיאום עמי.
כמו כן, נדרשת חב' "יס" לזכות אותי לאלתר בסכום החיוב ע"ס 320.58, ואם קיים חיוב קודם, לזכות אותי גם עליו.

בתודה וחג שמח!
כספי סוג הנזק :
1. איסוף הממירים מכתובתי העדכנית ללא חיוב בתשלום. 2. זיכוי לאלתר של כל הסכומים בהם חוייבתי לאחר יום 26/8/08. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של גברת איריס.

לאחר בדיקה למול רשומות המנוי במערכת החברה נמצא כי הלקוחה פנתה לyes בפנייה זהה באמצעות אתר אינטרנט ביום 15.10.08 ופנייתה טופלה לשביעות רצונה.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה