פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כבוד, אי סמכותיות זילזול ופגיעה בלקוח- שנת 2008 ועדיין נשארו חברות כאלה... חבל . נושא התלונה:
עזרן איציק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
המנוי הוא על שם אמא שלי מלכה עזרן...
ב15/10/2008 התקשרתי לחברת יס ללבן כמה עניינים והן:
א. התחייבות שנציג בכיר יחזור אליי תוך 48 שעות- דבר אשר לא קרה
ב. סגירה לפתע של ערוצים על דעת נציג X- דבר שלא בקשתי שיעשה.
ג. אי פתרון לבעייה של אי קבלת ספר של ערוץ האוכל.

הועברתי לקשרי לקוחות, שם ענתה לי נציגה בשם שירן, היא טענה כי היא האחראית בקשרי לקוחות. מתחילת השיחה ועד סופה הושפלתי, קבלתי נזיפות ממנה, היא רמסה את כל הכבוד העצמאי שלי, היא רק ירדה עליי, רמזה כאילו אני גנב/פושע, הוציאה עליי את כל העצבים שהיא הביאה מהבית.
כל פעם שניסיתי לדבר היא תקפה אותי, לא נתנה לי לדבר- בכל הזדמנות סתמה את פי.
במהלך השיחה היא הייתה נחושה מאוד לנתק אותי מיס , מרצונה החופשי,צעקה עליי ואמרה לי כי יס לא צריכה לקוחות כמוני. היא חזרה כמה פעמים: תביא לי את 4 ספרות האחרונות של אמצעי החיוב אני מנתקת אותך עכשיו" באיום כאילו היא זאת שמשלמת את החבשון החודשי. לקחה את החוק ליידים שלה...

היא לא פתרה שום דבר לשביעות רצוני, רק לשביעות רצונה. היא זרקה תירוצים מגוחחים מספ מאוד זול... שאולי אתם נתתם לה אותם וזה באמת חבל...

היא אמרה שמרגע זה אני יהיה בטפול שלה ושהיא "תחנוק" אותי מבחינת הטבות. שמעכשיו אני לא יקבל כלום יותר, כאילו אני לא משלם מספיק כסף עבור שרות זה. הכסף שממנו היא מקבלת את השכר שלה.

אני רואה בהתנהגות זאת, חציית קו אדום מבחנתי. אם חברה שמכבדת את עצמה, נותנת יד לדבר כזה לקרות ומעבירה את זה לסדר היום שלה- היא חברה שלא תחזיק הרבה זמן מעמד, כי בקצב הזה ובטון דיבור הזה לא ישארו הרבה לקוחות לחברת יס. אני חושב שאתם צריכים לקחת את הנושא הזה לבדוק אותו לעומק, לשמוע את שפת הדיבור וטון הדיבור של שירן, אולי אף להגביל את הסמכיות שלה. היא ממרמרת לכם לקוחות, לקוח ממורמר אף פעם לאעושה טוב לחברה שבה הוא נמצא- כי הוא יחפש כל דרך לעזוב את חברה וברגע הראשון שהוא יוכל הוא יעשה זאת.

אני לקוח של החברה הרבה מאוד זמן, היום באמת ירד לי החשק להישאר בחברת יס, אם לא תטפלו בפנייה הזאת אני ברגע הראשון עוזב אתכם שיגמר לי ההתחייבות.
עוגמת נפש, עלבון,כספי סוג הנזק :
מכתב התנצלות משירן, על ההשפלה שעברתי. ששירן לא תתערב לי בחשבון, כי אם כן אני עוזב. ופתרון לכל הבעיות הנ"ל שלא קיבלתי עלייהם תשובה ופתרון לשביעות רצוני פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך ל-yes מיום 19.10.2008 בעניינו של מר איציק.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



אביע התנצלותנו על הרושם שיצרנו אצל מר עזרן בנושא השרות ללקוח. בחברה הפועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת

השרות נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.



אוכל להבטיח למר עזרן כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו

לא ישנו עוד. בהתאם לאמור לעיל, פנייתו הועברה כלשונה למנהלת האישית של הגב' שירן, נציגת החברה לטיפולה ולידיעתה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה