פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: אי הגעת טכנאי של חברת "יס" נושא התלונה:
grant anton שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: אי הגעת טכנאי של חברת "יס"
בתאריך 23.10.2008 היה אמור להגיע אלי טכנאי מחברת "יס" בין השעות 18:00 -20:00. טכנאי בשם מאור ייצר איתי קשר בשעה 16:30 ואמר שהוא יכול להגיע רק בשעה 17:00 כלומר שעה לפני חלון הזמן שנקבע מראש. אני הסברתי לו שאני יהיה בבית ויחכה לו בזמן שנקבע. טכנאי אמר לי שהוא יחזור אליי בקשר לשעת הגעה שלו בחלון הזמן שנקבע כלומר בין השעות 18:00-20:00. הוא לא חזר אליי. הגעתי הביתה וחיכיתי לו. הטכנאי לא הגיע ואפילו לא טרח להודיע לי. חשוב לציין שתאריך להגעת טכנאי נקבע חודש לפני ב 22 לספטמבר ולא שונה מאז. על מנת לפגוש טכנאי בין השעות שקבעתי יצאתי מעבודה לפני הזמן וזה יפגע לי בשכר בסוף החודש.
בשעה 17:50 התקשרתי בעצמי לטכנאי והוא אמר לי שהוא לא יבוא. יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של חברת "יס" ודיברתי עם נציג בשם איתי ממחלקת שימור. ביקשתי מאיתי שיחזיר טכנאי באותו יום, בקשתי נענתה בשלילה ונאמר לי על ידי איתי : "אין סיכוי שאני מחזיר אותו". אחרי בדיקה שלו הוא אמר לי שתאריך להגעת טכנאי שמופיעה אצלו הוא 12.11.2008 זאת אומרת שתאריך נדחה באופן חד צדדי בלי ליידע אותי אחרי שאמרתי לטכנאי שלא נוכל להיות בבית בשעה 17:00 כמו שהייה נוח לטכנאי של חברת "יס".
תוך כדי שיחה עם נציג שרות (איתי) קיבלתי הרגשה שהוא לא רוצה לעזור לי, יחס שלו היה מזלזל, קיבלתי שרות מזעזע שלא ראוי לחברה גדולה כמו חברת "יס". ביקשתי מאיתי לדבר עם מנהל שלו ונאמר לי "אין כאן מנהלים, אין אחראי משמרת ואין מנהל צוות, עם אמרתי שלא יהיה לך טכנאי אז לא יהיה לך טכנאי ".
למיטב ידיעתי כל השיחות מוקלטות כך שתוכלו בקלות לשמוע איזה "יחס ושרות" קיבלתי.
אני מבקשת פיצוי עבור עלבון ועוגמת נפש ובזבוז זמן וניתוק משירותים של חברת "יס".
בברכה
קארין גראנט
אני מבקשת פיצוי עבור עלבון ועוגמת נפש ובזבוז זמן וניתוק משירותים של חברת "יס". פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 26.10.2008 בעניינה של הגב' קארין.



yes מצרה על החלטתה של הגב' גראנט לסיים התקשרותה למולה ועל ההתנהלות להגעת נציג מטעמנו לצורך איסוף ציוד מכתובת המנוי וכפי שעולה מפנייתך.



בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 22.9.2008 תואם למול הגב' גראנט מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה ליום 23.10.2008 בין השעות 17:00-19:00.



למרות האמור לעיל, עקב אי הגעת הטכנאי במועד שתואם למול יזוכה חשבונה בסך 300 ש"ח ובהתאם לחוק "איחור טכנאים" החל מיום 26.9.2008.



כמו כן תואם למול הגב' גראנט מועד חדש לאיסוף ציוד הקצה ליום 13.11.2008. יובהר כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי ויערך הליך גמר חשבון.



אנו מודים לגב' גראנט ובני ביתה על התקופה בה היו לקוחות yes.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה