פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תוספת תשלום בנוסף לקנס יציאה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי ליס מכיוון שהובטחו לי חודשיים חינם בגין התחברות. יס לא קיימו את הבטחתם (יש לציין שלא חתמנו על שום חוזה הכל נסגר טלפונית עם הסוכן) . לאחר שפניתי אליכם והתלוננתי על כך, יס נתנו לי חודשיים חינם וקיימו את מה שהבטיחו לי בהתחברות. כיום לאחר כ- 8 חודשים של התחברות ליס הננו מעוניינים להתנתק מהם. כשהתקשרתי ליס על מנת לברר מה עלות הקנס שעלי לשלם על מנת להחליט האם כדאי להתנתק מהם ולעבור לחברה אחרת, הם ענו לי 645 שח בלבד, שאלתי אם אים עלויות נוספות שעלי לשלם, וענו לי שלא. לאחר מכן שלחתי טופס ניתוק ליס והתחברתי להוט ב16/10 עקב חבילה משתלמת שהציעו לי. היום בתאריך 26/09/2008 נציג מיס התקשרת אלי ואומר לי שעלי לשלם בנוסף לקנס יציאה גם את עלות החודשיים חינם שנתנו לי. זו חוצפה ביותר שכן עכשיו אני מחוברת להוט ואילו היו מיידעים אותי על כך כששאלתי אותם לפני הניתוק הייתי שוקלת שוב את הניתוק מיס. ועכשיו לא ניתן לבטל את העסקה עם הוט. בנוסף זו חוצפה לדרוש מתנות בחזרה. לא התחחיבתי להם לנצח. וההטבה של חודשיים חינם ניתנה לי עקב ההתחברות ובלי שום תנאים. מה עלי לעשות? עזרו לי. זה מתסכל אותי נורא.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
דרישה מיס, שלא יגבו ממני שקל מעבר לקנס של 645 שח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 27.10.2008 בעניינו של מר אבי .



עם בקשתו של מר אבי לניתוק המנוי ולסיום ההתקשרות למול yes יחויב חשבונה בגין החזר עלות הטבה בהתאם לנספח תנאי מבצע הכרות אשר אושר על ידו בסך בסך 645 ש"ח בלבד וכמוסכם למולו.



יצוין כי המנוי ינותק רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ולאחר הניתוק יערך הליך גמר חשבון.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה