פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זהירות-עבודה בעיניים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זהירות-עבודה בעיניים.
בתאריך האירוע לעיל הגיע נציג החב' לביתי ופרש בפניי את כמות החב' והערוצים על גבי נייר הכרומו של החב'.העסקה של "יס" מול "הוט" נראתה סבירה ולאחר ניסיונות ושכנועים מצד נציג החברה הסכמתי.תוך כדי שיחות על הא ודא רשם על גבי טופס של נייר כימי עם העתקים אשר לתומי חשבתי שקיבלתי.בקיצור ההונאה הולכת כך:על גבי הנייר כרומו הנציג מבטיח לכם חבילה זו וחבילה זו וכו'.את מה שתקבלו בפועל (אם לא תשימו לב,וזה מה שקורה בדרך כלל)תקבלו מה שמופיע בנייר הכימי שעליו חתמתם.עכשיו לך תוכיח "שאין לך אחות".
דבר נוסף אם החלטתם בכל זאת לעבור ל"יס".ראשית המתינו לניתוק מ"הוט".אם לא,ה"גירושין" מ"הוט" יעלו לכם בתשלומים גם אם נותקתם,עד לקבלת הממירים ע"י "הוט".כך יצא שבינתיים תשלמו לשתי הסחטניות עד לבירור הסופי שבדרך כלל מסתיים לאחר מס' תשלומים כפולים.
עלבון/כספי/בזבוז זמן. סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 6.11.02008 בעניינו של מר דורון.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי מר עזרא הצטרף לשירותינו ביום 27.8.2008 בהתאם לתנאי מבצע הכרות למשך 36 חודשים הכוללים את ממיר yesMax + חבילת בסיס + אחד ממסלולי ה-CHOICE (לבחירתו נרשמו החבילות- בידור, מדע, מיוזיק סלקט) ובהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



בנוסף, נרשמה במנוי על שמו חבילת הספורט למשך שנה אחת (12 חודשים) בלבד ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר אושרו על ידו.



למרות העולה מפנייתו ומבדיקה בנספחי המבצע אשר אושרו על ידו, ביום 19.10.2008 נרשם במנוי ערוץ הבריאות לחודשיים (2 חודשים) ללא חיוב וביום 28.10.2008 חבילת הגברים למשך שנה אחת ללא חיוב כהטבות נוספות.



באשר לחיובים על ידי הכבלים אציין כי עם הצטרפותו של מר עזרא לשירותינו הוצהר על ידינו כי אינו לקוח של הכבלים ולפיכך לא הועברה על ידינו הודעה לכבלים עם בקשתו לניתוק.



יחד עם זאת, לאחר ניתוקו של מר דורון עזרא משירותי הכבלים ביום 12.10.2008 וקבלת חשבוניות חיוב כבלים, יזוכה על ידינו חשבונו של מר עזרא לתקופה מיום הצטרפותו לשירותינו ועד לניתוקו מהכבלים.



אנו מאחלים למר עזרא המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה